Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Har ei på 2 år som ble sendt hjem igår pga 38 i feber. Litt småforkjøla og det har hun vært noen dager før feberen kom.. Men idag er det karneval og hun har snakket sååå fælt om med. Våknet uten feber idag og fin form, bare litt tett fremdeles. Er det teit å ringe barnehagen og spørre om hun kan få være med på litt av opplegget? Er isåfall fra 0930 tiden til ca 1130/12.. Anonymous poster hash: efdc7...e30
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Skader ikke å spørre?[/quote Bare redd de skal tro jeg er verdens verste mamma som spør engang Men det er jo for hennes skyld..... Anonymous poster hash: efdc7...e30
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Du kjenner ditt barn best. Mitt barn hadde blitt hjemme. I et lignende tilfelle lagde jeg kosedag hjemme med ansiktsmaling, pannekaker og hjemmekino. Anonymous poster hash: 9db0c...fad
¤Hippie¤ Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Vil vel tro de heller tenker at du er veldig flink, siden du faktisk ringer først 😊 verre med de som faktisk sender syke barn og tar det som en selvfølge at de skal være der, selv med paracetrester i bleia og skikkelig dårlig form.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Hold henne hjemme. Det er da ikke nødvendig å smitte de andre barna, bare for at din datter skal få være med på karnevalet. Anonymous poster hash: c719c...2ea
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Minste ble syk når de skulle ta bilde her. Møtte på Ped.leder som ba oss komme med han hvis han var i form til det. Prøvde å si at det jo var dumt siden han var syk, men hun insisterte.... så ring å spør du!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #8 Skrevet 13. februar 2015 Hvis hun ikke hadde over 39 da hun la seg i går kveld, kan hun dra i barnehagen i dag. Sånn er det iallefall i vår barnehage. Anonymous poster hash: e9da8...dc9
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #9 Skrevet 13. februar 2015 Tenker smitte ikke kan være så "nøye" da alle barna går rundt halvforkjøla halve året.. Og hun har jo vært der resten av uken.. Takk for tips alle!! Jeg ringte og spurte og det gikk helt fint, og hun gleder seg masse 😊 Så da tar vi en liten tur 😃 Anonymous poster hash: efdc7...e30
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #10 Skrevet 13. februar 2015 Du kjenner ditt barn best. Mitt barn hadde blitt hjemme. I et lignende tilfelle lagde jeg kosedag hjemme med ansiktsmaling, pannekaker og hjemmekino. Anonymous poster hash: 9db0c...fad Hun er 2?Hjemmekino og kos funker dårlig. Hun sitter sjelden stille Anonymous poster hash: efdc7...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå