Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Mens er 2-3 dager forsinket, negative tester (billigstrimler som tester OM det er HCG i urinen, såvidt jeg vet). Jeg tester ofte fordinjeg går på en medisin jeg må kutte ut med én gang jeg evt. får positiv test, og da før uke 5. Dvs at jeg har dårlig tid, og kjenner meg stressa. Jeg regnet ut at siste frist for mens er i morgen, 32 dager siden sist mens. Kan hende jeg har uregelmessig syklus, men hvor lenge bør jeg vente på mens før jeg kontakter legen? Anonymous poster hash: b82af...902
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Burde du ikke ha kuttet ut medisinene helt før du prøver å bli gravid da? Hvis det er noe fosterskadelig? Uansett, om du har negative tester to dager på overtid er du ikke gravid. Anonymous poster hash: dc36c...9a8
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Burde du ikke ha kuttet ut medisinene helt før du prøver å bli gravid da? Hvis det er noe fosterskadelig? Uansett, om du har negative tester to dager på overtid er du ikke gravid. Anonymous poster hash: dc36c...9a8 Det er ikke skadelig før hjertet begynner å slå, slapp av dette har jeg diskutert med overleger og eksperter. Jeg leser historier om folk som ikke tester positivt før de er 6 uker på veg, så det kan jo skje. Anonymous poster hash: b82af...902
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Forresten prøver jeg ikke å bli gravid. Anonymous poster hash: b82af...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå