Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Hvordan ligger du an!? Anonymous poster hash: 5ccda...ed2
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Det var vel om et par uker, var det ikke? En eller halvannen uke igjen? Vil tro hun gjør siste forberedelser - ønsker henne lykke til i hvert fall Anonymous poster hash: fcf7e...5e9
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Tenkte på henne når jeg løp i dag😊 Anonymous poster hash: 5ccda...ed2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #4 Skrevet 13. februar 2015 Jeg er her jeg. Løpet er neste lørdag. Trening denne uken har vært to intervalltreninger/styrke og to løp på 1 mil hver. Nå er det mentaltreningsfokus, langkjøring mandag og intervall/styrke på tirsdag. Deretter restitusjon. Høres det noenlunde greit ut? Anonymous poster hash: 04849...0d4
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #5 Skrevet 13. februar 2015 Høres veldig bra ut!!! Jeg løp halvmaraton tre ganger i fjor sommer. En ubeskrivelig følelse å mestre å løpe så langt! Til sommeren skal hel prøve hel maraton.. Mitt eneste tips til deg: ikke start for hardt! Du skal løpe lenge! Når alle fyker forbi blir man lett revet med,særlig i starten! Husk at det er ditt løp,ditt tempo! Drit i de andre og konsentrer deg kun om ditt eget løp! Kjenner jeg gleder meg på dine vegne! Løp selv 10 km i går, er rusten i formen men klarte å øke litt på slutten! Anonymous poster hash: 5ccda...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå