Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Hva synes dere om hennes innlegg om overvektige? Får ikke til å legge inn link, så Google det om dere ønsker Anonymous poster hash: 6eaec...739
MammantilNurket Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Dette er, om mulig, den dølleste bloggen jeg har sett i hele mitt liv. Hun får faktisk FF til å fremstå som tidenes lysfontene! Endret 12. februar 2015 av MammantilNurket
ulydia Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 "Hvis alle de overvektige i hele verden begynte å slanke seg, på samme tid som de sendte vekk maten som de ikke spiste, til de som faktisk er sulten på ekte. Da måtte verden blitt et bedre sted."Hehehehehehe!!!! Imponerande samfunnsanalyse...og der var heile fattigdomsproblematikken og skeivfordelingsproblematikken løyst.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Hehe Jeg har likt den bloggen lenge, men fikk litt bakoversveis av dette innlegget. FFikk litt vondt i magen rett og slett.. Hun virker litt forandret. Kan selvfølgelig ha hatt disse meningene uten å ha ytret det, men ja hva skal man si? Jeg syns innlegget rett og slett er usmakelig. Anonymous poster hash: 6eaec...739
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Det var da veldig ovenfra og ned denne jenta skulle være da. Fikk litt på feelingen at hun egentlig sier"jeg har begynt med fitnes, hvorfor har ikke du? Tjukka!" med det innlegget. Anonymous poster hash: 27aa1...77c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #6 Skrevet 13. februar 2015 Var en utrolig dårlig blogg! Dvs, jeg har egentlig lite peiling på blogger, men er det noen som leser dette daglig? Språket hennes var alt annet enn godt. Kan det være at hun rett og slett er ute etter å provosere? Anonymous poster hash: 2ff33...638
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Gidder ikke gi henne klikk, men hva er budskapet hennes? Enda en småtjukkas som har begynt med trening som skal fortelle andre hvordan det skal gjøres? Anonymous poster hash: bf561...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå