Gå til innhold

Favoritt-matboks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg søte og fargerike matboks til barna. Den må tåle oppvaskmaskinen (uten at den tar ALL plass) og den må kunne stables under oppbevaring. Lett å åpne for barna! Plass til et yoghurtbeger.. Uten ftalater og annet ugg. Finnes det en perfekt match for meg der ute?

Hvilken boks bruker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt mange forskjellige matbokser, den mest solide er lego matboksen :)

Skrevet

Samme her :) Legoboksen er bra og solid

Skrevet

Samme her :) Legoboksen er bra og solid

Har den avlange legoboksen, liker den ganske godt. Kanskje best av de jeg har prøvd! Men jeg søker jo noe enda bedre - lego'n faller gjennom med ikke plass til yoghurtboks og at den ikke kan stables ;)

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte noen enkle billige matbokser på Nille i høst,- du får plass til yoghurt og en litenboks ved siden av i esken. Bruker småboksene til frukt/grønt. Enkle og åpne er de også👍

Søt og søt fru blom, den er ensfarget da.

https://www.google.no/search?tbs=sbi:AMhZZiuKDTMGmxyNCBJUJtzzu7sLM1B602SxvnlOdorZsNuwTrinNHBUnlufsCOjpjcSj9eX2lQ4E5Qg3nbNQ8qcBa4GZHanHkHN18LP0S6R6dtqpEUtSg6ByB0zQKpgDXslY8B6vBMeZvp3VAfwcUxnmmZnfUwbgr1Xnynw_1X-RRaUDivGo8v84wYj_1QN9kIObd7yWMlKB-RzsOyejkgKLplDX6xG_1BA41s0I8uKclq-AmRRkFD0XnjmMvxNLufluYYGE-tJIrcHaJTKafc0LrHcqXX1bceYImtXZlkTJdJHh5ZxrvY8pHvccLjcDQC34s3FqsDMFRcthJg61eSI8yJZ6R6FWpXbhsHYqS4wz5GB23j5HTeVCYWdSAUsyIKSIB55TDsmFxF6DpSSn0FvalrHoPnvvnAAN1X5XbyFqNIBepwZuIj2zX_1N3RW1gPrSZQB3EW9teKCDHsTEgFEZNpqCD_1PspsnRmWdQBd3B515Q02RSz5uN1EH10EvVnsb93pXNdNEhBNfWbkggCM7x54H8OOBUyXE8dGEQHSzLI2naHzlv0xg157jGQxMslamJqltlIA_1imuiDj1x49CuIesieOaxah6MEGmsNTi7Yy3WTNqFglUDEDdTwuWPJLkpp6N0KkXXUA62ZKjP8-bOXfiphH4YV6bpFC34dKhoOuynSQWHMohlHBKvji8Pa09TFEsGTvqlVP8fjOCsAWIGn2ZQghilZdVwUGDKF1wDI4D52_1iG0KvqASi1v4MUMwb9ZD9pbnzW0YcGok69hD4NCFWwbi45Z_1Jywe_1YPQT2l8NOscwu4BGLuAtaVjsgRspOZccs77ENbqtZXHuz08A1wUsa660zD82MwuNaJXSPSFViMYWULHOMhY10hmhTKYpRQk5m-rqSxeTnyGd5bU1m3_10aYvK0kDVfO-fWu65sIfvZfE-o3B---sdufuMlyKRpgIfjPhqOfeo0Jf6s6YxtIh_1SDwBtCisKtEn_144XJ-WmGdBpeCWvyPzHV-WaOFmfN1F92rWK9RAw2ZSzPZcUvazPDqazOdK1eSwN-JTyuE_1JexjfbU1oRsvx9kbb9v_10a3eFJyIDhnyMQ2C4Rnm1g9gZ--musZkXJM-h_1pfvzkUNidlUCx6haPb2uwfIu0g84Nc4E80ED2fNNY1b3SL7GsbYuenQ_1BDo8o2RdK0_1le-_1UnGhgU5-C5av_1UCcRNE9z0x0iRXQ1VtXDqag2vs4A6iqKqeVk02K-d7Vtnd-XBpGRdtkAd-NccokR51TvVGGZhv62U0P2aDVnGMG67kMpi3Qzvascs_1-3dA

Endret av BellaSuz
Skrevet

Hvorfor i alle hverdensdager skal dere ha plass til yoghurt i matmoksen? Det er da ikke noe barna bør spise for ofte, i alle fall ikke til dagen. Hører verken hjemme på skolen eller i barnehagen.

Anonymous poster hash: d96d3...759

Skrevet

Hvorfor i alle hverdensdager skal dere ha plass til yoghurt i matmoksen? Det er da ikke noe barna bør spise for ofte, i alle fall ikke til dagen. Hører verken hjemme på skolen eller i barnehagen.

Anonymous poster hash: d96d3...759

Gå og ta deg en bolle.. Ehh yoghurt! 😂

Anonymous poster hash: a36b5...d8f

Skrevet

Kaluzaboksen er en favoritt her. Kan slås sammen så den tar mindre plass i sekken og på kjøkkenet. Tre rom med plass til yoghurt eller hva man vil. Tett lokk og medfølgende spork.

Anonymous poster hash: f7407...67a

Skrevet

Kaluza matboks her og! Har 3 stk i forskjellige farger til barnet. Gir litt "spark i ræva" til å sende med mer enn bare skiver :) og genialt å kunne flatpakke!

Skrevet

blafre_bentoboks_rosa_7561_b.jpg

Disse fra Blafre er mine favoritter. Jeg liker Kaluza-matboksene også, siden de kan flatpakkes, men oppleves at de fra Blafre holder bedre på lokket.

Anonymous poster hash: 0287b...29f

Anonymous poster hash: 0287b...29f
Skrevet

Matbokser bør være enkle for barnet og åpne! Jeg jobber i bhg og mange barn har matbokser de ikke får opp ( både store og små barn)

Kaluzsa ( eller hva de heter) er noe herk de er vanskelige og legge lokket på og de er lett og Flatpakke med mat i!! Kjøp heller en boks det er plass til små bokser oppi eller kjøp bendit sin til 19.90.

Skrevet

Vi liker de avgange Bendit matboksene man får kjøpt på feks Kiwi. Denne er større en. Lego boksen.

Lokket på boksen pyntes med klistremerker som do-belønning i Bhg her...

Anonymous poster hash: 5bb0a...669

Skrevet

Takk for mange gode tips! Skal ta en handlerunde på Nille/Kiwi/Rimi i morgen - jakten på den perfekte matboks er trappet opp :D

Skrevet

Her har ungene Blafre matesker, delt i 2 rom pr boks, ene siden til brødskiver og lignende, andre siden til frukt/grønt..

Skrevet

Dette er min definitive matboks-favoritt! Brukt dem i flere år til begge jentene mine, fint lokk for åpne/lukke selv, tre separate rom og har faktisk aldri opplevd lekkasje selv om det står at lokket ikke er leak-proof. Go for it sier nå jeg ;)

http://m.easylunchboxes.com

Anonymous poster hash: 63c45...b35

Skrevet

Liker best Bama-matboksen fra Meny:-) Plass til yoghurt skje, litt frukt og to-tre skiver.

Anonymous poster hash: 72d53...ce5

Skrevet

Jeg mener Bendit!

(Jeg over her)

Skrevet

Hvorfor i alle hverdensdager skal dere ha plass til yoghurt i matmoksen? Det er da ikke noe barna bør spise for ofte, i alle fall ikke til dagen. Hører verken hjemme på skolen eller i barnehagen. Anonymous poster hash: d96d3...759

Må du bry deg med det da? Jeez..

Skrevet

Har dog ikke plass til en vanlig stor yoghurt, bare sånne mini-små. Den rosa fra Blafre over her så også veldig bra ut, men Kaluza-boksene liker jeg ikke- krangler alltid med lokket og det samme gjør barna i barnehagen også ser jeg ;)

Skrevet

Dette er min definitive matboks-favoritt! Brukt dem i flere år til begge jentene mine, fint lokk for åpne/lukke selv, tre separate rom og har faktisk aldri opplevd lekkasje selv om det står at lokket ikke er leak-proof. Go for it sier nå jeg ;)

Får en kjøpt denne i butikk?

Anonymous poster hash: e2c7c...68e

Skrevet

Verken skolebarna eller fireåringen her sliter med lokket på kaluzaboksen. Toåringen trenger hjelp. Lurer på om lokket har blitt gjort om litt fra de eldste modellene? Vi er i alle fall veldig fornøyde med kaluzaboksen alle mann i huset her :)

Anonymous poster hash: f7407...67a

Skrevet

Bendit matboks er favoritten her, iallefall om man har med frukt og grønt i boksen. 

Anonymous poster hash: 29571...383
Skrevet

Ikke sett dem i butikk nei, men ser at denne norske nettbutikken har den inne ihvertfall;

http://www.going.no/go-og-mett/matboks/easy-lunchbox-4-pack.html

Skrevet

Jeg spleiset forresten med en venninne, siden jeg ikke trengte 4 stk selv ;)

Skrevet

Ikke sett dem i butikk nei, men ser at denne norske nettbutikken har den inne ihvertfall;

http://www.going.no/go-og-mett/matboks/easy-lunchbox-4-pack.html

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...