Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 En som virker bra og som du ikke må suge deg i hjel på 😝 Ellers virker dette med damp veldig bra på meg 👍 Anonymous poster hash: 4ec61...f73
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Kanger Tech Evod fra friskedrag.no er den jeg har vært mest fornøyd med av de utallige jeg har prøvd
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Smoke smart... Du får ofte en prøvepakke gratis, men må melde deg av om du ikke liker den. Er som en vanlig sigarett, men den varer like lenge som en 15 pk (vil jeg si). man kaster den etter at den slutter å virker. Ikke noe påfyll eller noe sånt. Anonymous poster hash: a89b3...27e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Og ingen av disse må man suge hardt på for å få greit med damp?? Den jeg har nå er elendig 😏 Anonymous poster hash: 4ec61...f73
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Og ingen av disse må man suge hardt på for å få greit med damp?? Den jeg har nå er elendig Anonymous poster hash: 4ec61...f73 Nei, ikke smokesmart ihvertfall.Eller på slutten, de siste trekkene før den lutter å virke må man dra litt på, men da bare bnytter du sigarett.. Anonymous poster hash: a89b3...27e
Gjest Kira Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Tråden er moderert. Begrunnelse: * Reklame og annonsering for varer og tjenester, også når disse er gratis. Du kan heller ikke spre affiliatelenker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok hvis lenken har relevans til tråden. I forumet "gis bort, byttes og ønskes" er det lov med salg av relevante produkter. Kira
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå