Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Har dere noen erfaringer å dele? Er særlig nysgjerrig på fillers (Restylane osv). Jeg er i 30-årene og ser litt sliten ut. Anonymous poster hash: 3367a...350
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 ja. Tar botox i sinnarynken, som ikke er der lengre Så 10 år yngre ut med en gang Så tar jeg restylane i leppene og i en liten hudfold ved overgangen kinn/leppe ca. Har veeeldig tynne lepper normalt, nå er de bare bittelitt større (normal) ikke sånn type duck-face. Ingen som legger merke til at jeg tar noe av delene. Men er åpen om det, så ingen hemmelighet. Anonymous poster hash: b4fb8...f1f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Jepp, botox i panne og restylane i lepper. Ingen som har lagt merke til det. De på jobb vet det, da jeg har kommet på jobb samme dag som jeg har gjort det og er derfor hoven;) hvorfor ikke når man har mulighet? Anonymous poster hash: 6efdd...262
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 ja. Tar botox i sinnarynken, som ikke er der lengre Så 10 år yngre ut med en gang Så tar jeg restylane i leppene og i en liten hudfold ved overgangen kinn/leppe ca. Har veeeldig tynne lepper normalt, nå er de bare bittelitt større (normal) ikke sånn type duck-face. Ingen som legger merke til at jeg tar noe av delene. Men er åpen om det, så ingen hemmelighet. Anonymous poster hash: b4fb8...f1f Hva er vitsen dersom ingen ser det? Anonymous poster hash: f3960...9f4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 ja. Tar botox i sinnarynken, som ikke er der lengre Så 10 år yngre ut med en gang Så tar jeg restylane i leppene og i en liten hudfold ved overgangen kinn/leppe ca. Har veeeldig tynne lepper normalt, nå er de bare bittelitt større (normal) ikke sånn type duck-face. Ingen som legger merke til at jeg tar noe av delene. Men er åpen om det, så ingen hemmelighet. Anonymous poster hash: b4fb8...f1f Hva er vitsen dersom ingen ser det? Anonymous poster hash: f3960...9f4 Øøø at det skal være naturlig? Ingen ser at jeg tidligere har hatt en grov sinnarynke, ingen ser at jeg tidligere har hatt en tynn strek som overleppe. Og jeg har ikke overdrevet så jeg ser ut som en mimikk løs dukke eller gullfisk fra PH-hotell. At jeg ser naturlig ut, er vitsen. Anonymous poster hash: b4fb8...f1f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Kan jeg spørre hvor dere får utført behandlngene? Hva koster det og hvor ofte må dere gjenta beh? Anonymous poster hash: b3cd8...8e1
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Dytt, noen som behandler kråketær? Anonymous poster hash: 90816...a95
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 På spa-senter av godkjent sykepleier. Botox ca hver 4-5 mnd. Restylane forsvinner saktere og saktere for hver gang. Sykepleieren sa at de som har tatt en stund, nesten kan slutte med det etterhvert. Anonymous poster hash: b4fb8...f1f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Jevnlig botox i pannen! Jeg elsker det. Og, den hjelper mot migrene 😉 To fluer i en smekk, som de sier. Anonymous poster hash: ba6ec...2cc
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Vær forsiktige med mengdene. Dere blir vant med hvordan dere ser ut, å ser ikke like stor forskjell selv om andre ser det. Det er nok av stive tryner i mediene til å bekrefte det. Anonymous poster hash: f3960...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå