Gå til innhold

Noen i uke 13 som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kjenner livmora over skambenet?

Prøver å kjenne etter noe hardt, men kjenner ikke noe der..

Kanskje jeg ikke kjenner hardt nok?..

Eller kan det være litt tidlig?

Anonymous poster hash: 159ab...6c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange kjenner ikke livmora overhodet noen gang i svangerskapet. Jeg har derimot kjent den tidlig i begge svangerskapene (hhv uke 7 og 9). Det kan absolutt være for tidlig også, det er først etter uke 12 den skal være på vei opp av bekkenet, sånn egentlig. 

Det første jeg kjente til den, var en litt hard "klump" litt på siden. Livmora satt ikke "rett på" i starten.

Anonymous poster hash: 99d1a...d88
Skrevet

Ok! Takk Mistet i uke 13 sist, så er nok litt ekstra nervøs pga det! Får bare slå meg til ro, og satse på positive tilbakemeldinger når jeg skal på ul om en uke

Hi

Anonymous poster hash: 159ab...6c8

Skrevet

Har enda ikke kjent min. 32 uker på vei! 😳

Anonymous poster hash: 027da...87a

Skrevet

Hvis du ligger på ryggen og kjenner etter med en utstrakt hånd hvor du vipper fingertuppene opp og ned ved skambenet, bør du kunne kjenne denne kanten snart.

Anonymous poster hash: e1608...9e1

Skrevet

Jeg er 14+2 og kjenner ingenting selv om jeg vet den er der (var på ul i forrige uke). Legen kjente den heller ikke da han kom med målebåndet på mandag, så det er ikke bare meg :-P

Men: prøv å kjenne rett etter en orgasme. Da er den steinhard og umulig å ikke kjenne :-) når jeg gjør det finner jeg ut at toppen er tre-fire cm under navlen, altså LANGT over skambeinet. Det er vel med livmødre som andre mødre; noen er faste og fine og noen har litt mer bolledeig-konsistens :-P

Gjest Runforit
Skrevet

Aner ikke om jeg kjenner den og er i uke 16. Men før kunne jeg kjenne beinet ved skambeinet og plutselig så kunne jeg ikke det lenger. Er liksom bare en myk overgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...