Gå til innhold

kutte barnehagetiden morgen eller ettermiddag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe redusert, men klarer ikke bestemme meg om jeg skal levere senere eller hente tidligere. Han elsker rolig morgen og frokost i barnehagen, men jeg er også et troll som henter han midt i leken :)

Anonymous poster hash: 521d7...456

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hentet tidlig, nettopp fordi jenta mi også elsker den rolige morgenstunden i barnehagen, og når vi bryter morgenrutinen blir det bare hyl og gråt 😊

Skrevet

Ville kuttet ettermiddagen! Hentet han litt tidligere. Så deilig å få lange ettermiddager hjemme. Kanskje ut en tur før middag, eller etter middag. Slappe av før legging. Muligheten til å med venner hjem og leke.

Jeg har byttet jobb og fått en annen arbeidstid. Har mistet tiden på ettermiddagen og jeg ser nå hvor mye jeg savner det, Hvertfall i de mørkeste månedene.. Mørkt når vi kommer hjem i 4, halv 5 tiden. Må legges rett etter middag. Nesten ikke tid til noe gøy.

Anonymous poster hash: cd870...d0d
Skrevet

Da jeg hadde to små bhg-barn og redusert jobb, foretrakk vi som oftest rolig morgen hjemme, med god frokost sammen og all tid i verden til å spankulere bort til barnehagen. Nå med en førsteklassing i hus, som må møte tidlig på skolen hver dag, er disse rolige morgenstundene et stort savn, det var virkelig gull verdt i sin tid...

Anonymous poster hash: 856bd...cb0

Skrevet

Om jeg hadde dette valget så hadde jeg nok kuttet på ettermiddagen da jeg mener det er best for barna. Så sant barnet ikke per dags dato står opp kl fem eller noe i den duren.

For min del hadde jeg valgt morgen. Liker å ha god tid om morgen og er ikke en morgenfugl.

Anonymous poster hash: 2d30f...a09

Skrevet

Jeg ville valgt å hente tidlig, for da har han nettopp sovet og er pigg og opplagt til å finne på ting med meg. Henter jeg sent er det ikke mye å få ut av dagen, da er det vanligvis rett hjem, spise middag og så er det natta. Og han er som oftest veldig trøtt og sliten når jeg henter sent. 

Anonymous poster hash: 31194...a4e
Skrevet

Jeg ville levert senere. Å kunne spise rolig frokost sammen, bruke tid på å gå til barnehagen, utforske, klatre, balansere og leke på veien til bhg og ha godt med tid sammen i to etapper i løpet av dagen virker best på meg.

Anonymous poster hash: b7e88...ae1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...