Gå til innhold

Noen som har tips til bukser som sitter fint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt på rumpa!

Jeg er slank, men har hofter/rumpe.

Liker slim fit/skinny jeans ;-)

Anonymous poster hash: 4237b...f96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Floyd-buksene som fås kjøpt hos blant annet B-young, er noe av det beste jeg har hatt på meg! 😊 Kjøper for det meste bare de nå.

Skrevet

Mih jeans og levis curve

Anonymous poster hash: f78e4...bd0

Skrevet

MiH har jeg god erfaring med. Og noen fra bik bok, men kvaliteten er ikke kjempebra. Men med tanke på prisen er de helt fine.

Skrevet

De har noen flotte og rimelige "jeggings" på Cubas nå

Anonymous poster hash: dc178...732

Skrevet

Jeg vil helst ikke ha high waist, man får så lang flat rumpe da 🙊

HI

Skrevet

Det er ikke highwaisten som gir deg lang, flat rumpe, det er lommenes størrelse og plassering som avgjør det 😊 Forøvrig kan jeg anbefale buksene på Gina Tricot 👌

Anonymous poster hash: e34e8...f8b

Skrevet

Floyd-buksene som fås kjøpt hos blant annet B-young, er noe av det beste jeg har hatt på meg! 😊 Kjøper for det meste bare de nå.

Samme her! Fantastisk bukse som ikke siger :) Jeg liker den med 4 knapper.. Er høy i livet, men det ser man jo ikke når man har genser/topp over. Bruker bare denne buksen omtrent.

Anonymous poster hash: b00db...8b1

Skrevet

Floy her også👍👍👍👍har de i svart, dongr og skinn. Beste buksene jeg har hatt😊

Anonymous poster hash: fddfa...e0c

Skrevet

Jeg vil helst ikke ha high waist, man får så lang flat rumpe da 🙊

HI

Du får ikke det av floyd sine pga små lommer 👍

Men de siger så jævlig (hvertfall på meg uten hofter).

Skrevet

MAC dreamjeans - ingen over, ingen ved siden. Kommer seriøst aldri til å kjøpe andre typer jeans igjen. Kjøpte akkurat to like bare for å ha den modellen til evig tid 😛 Det kjennes som å ha på seg en treningstights- den strammer ingen steder. Og ser smashing ut 😊 👌👏 Jeg har 4 stk, en mørk, to svarte og en lys - alle i skinny modell. Har hatt en mørk før også som jeg slet hull i. 😄 Har ikke rørt Levis eller Acne buksene mine siden jeg begynte å kjøpe disse..

Anonymous poster hash: 2ec2d...460

Skrevet

Hvordan er prisen på Floyd-buksene?

Anonymous poster hash: f0220...b3b

Skrevet

Floyd-buksene passer ikke om du er slank. Jeg bruker str 36/38 og den minste str i Floyd-buksene var alt for store for meg. 

Anonymous poster hash: e8c4d...4a7
Skrevet

http://www.miinto.no/p-205087-dream-jeans

Mac-jeansen var virkelig ikke fin! Hello Cameltoe og ridebukselår selv på den superslanke modellen! Ikke var de skinny heller. Mulig de ser bedre ut på deg en på bildene på nettet?

Skrevet

Jeg tror jeg betalte 600, i alle fall ikke mer.

De utvider seg, så du må ned minst 2 str i flg butikkansatt. Hun sa også at jeg måtte bruke den ca 10 ganger uten å vaske den slik at fargen blir gnidd inn/får satt seg ved bruk, og ikke bruke tøymykner.

Det er min yndlingsbukse også.

Anonymous poster hash: 1a3d4...8db

Skrevet

De utvider seg, så du må ned minst 2 str i flg butikkansatt. Hun sa også at jeg måtte bruke den ca 10 ganger uten å vaske den slik at fargen blir gnidd inn/får satt seg ved bruk, og ikke bruke tøymykner.

Sorry sent på natt. Gjelder Floyd.

Skrevet

Nettopp. Jeg er 170 høy 62 kg og den minste str er altfor stor. Floydbuksene er for de som bruker minst 40 til vanlig, ikke for slanke damer som HI.

Anonymous poster hash: 28964...d9d

Skrevet

Jeg liker heller ikke Mac- buksen. For meg er den litt for lav i livet, og den sitter ikke pent. Men man er forskjellig! Selv er jeg ganske slank, men med litt rumpe og lår, smal midje. Jeg blir helt sprø av bukser som siger og liker de som har et ganske høyt liv. Liker egentlig de buksene med høyt liv fra Cubus, men nå tror jeg at jeg skal prøve Floyd. Var det B Young som fører dem?

Skrevet

Ehh, Floyd buksene går jo ned til str 23, tilsvarer en normal str 25. Så at slanke mennesker ikke kan bruke Floyd er sprøyt! Hvis man er smal i midjen bør man gå for den med 4 knapper.

Skrevet

Ehh, Floyd buksene går jo ned til str 23, tilsvarer en normal str 25. Så at slanke mennesker ikke kan bruke Floyd er sprøyt! Hvis man er smal i midjen bør man gå for den med 4 knapper.

Jaha, ikke de som de hadde i den butikken jeg var i. Uansett hadde den lite flatterende fasong for meg. For trang i livet og for stor i rumpe/lår. Og jeg har rumpe. Den var også så tynn i stoffet at om man har en cellulitt så synes den for almenheten, for å si det sånn...

Skrevet

http://www.floyd.no/bukser-30

Er det disse dere mener? Så hvis man er slank, men har rumpe og lår og ingenting imot høyt liv er det riktig bukse å prøve?

Anonymous poster hash: 9c6b5...ee0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...