Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 For ett år siden ble jeg sammen med en flott mann. Jeg har 2 barn og han har ingen. Nå har jeg lyst på flere. Han er fornøyd med mine og ønsker ingen egne barn. Hva gjør jeg? Skal jeg være fornøyd med mine to, mase meg til en til eller skal jeg finne meg en ny mann som ønsker seg barn med meg? Han er perfekt utenom dette med flere barn. Anonymous poster hash: c456e...40e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 . Anonymous poster hash: c456e...40e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 For ett år siden ble jeg sammen med en flott mann. Jeg har 2 barn og han har ingen. Nå har jeg lyst på flere. Han er fornøyd med mine og ønsker ingen egne barn. Hva gjør jeg? Skal jeg være fornøyd med mine to, mase meg til en til eller skal jeg finne meg en ny mann som ønsker seg barn med meg? Han er perfekt utenom dette med flere barn. Anonymous poster hash: c456e...40e Det vet bare du svaret på Men sett utenfra så burde du prøve å være /bli fornøyd med de du har. Hvis han ikke vil , så føler jeg det kan bli vonde følelser hvis ting ikke går perfekt , som det ofte ikke gjør i livet. Tenk om den nye babyen er skikkelig syk eller trenger ordentlig langvarig hjelp av en annen grunn , kanskje han blir bitter. Dere gjør det slutt og alle taper. Anonymous poster hash: 3788a...fcb
Nyttårs barn Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Synes egentlig det høres ut som du har skutt gullfuglen. Du har to barn og møter en mann uten barn som er fornøyd med å være bonuspappa for dine to. I tillegg er han perfekt sier du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå