Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Kjenner jeg er glad jeg ikke skal spise middag hos han gitt. Snarkokt macaroni 🙈
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Kjenner jeg er glad jeg ikke skal spise middag hos han gitt. Snarkokt macaroni 🙈 Syns den er god jeg Verre med gjestene, Janne er skikkelig frekk!!! Anonymous poster hash: da347...c74
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Kjenner jeg er glad jeg ikke skal spise middag hos han gitt. Snarkokt macaroni 🙈Syns den er god jeg Verre med gjestene, Janne er skikkelig frekk!!! Anonymous poster hash: da347...c74 Hvorfor er hun frekk? Anonymous poster hash: 0a96f...c5f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Kjenner jeg er glad jeg ikke skal spise middag hos han gitt. Snarkokt macaroni 🙈Syns den er god jeg Verre med gjestene, Janne er skikkelig frekk!!! Anonymous poster hash: da347...c74 Hvorfor er hun frekk? Anonymous poster hash: 0a96f...c5f Syns hun vært frekk og ekkel mot alle vertene egentlig. Kritikk og slengbemerkninger. Anonymous poster hash: da347...c74
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Kjenner jeg er glad jeg ikke skal spise middag hos han gitt. Snarkokt macaroni Syns den er god jeg Verre med gjestene, Janne er skikkelig frekk!!!Anonymous poster hash: da347...c74 Hvorfor er hun frekk?Anonymous poster hash: 0a96f...c5f Syns hun vært frekk og ekkel mot alle vertene egentlig. Kritikk og slengbemerkninger.Anonymous poster hash: da347...c74 set la ikke jeg merke til! Da synes jeg både finn og Helen var frekkere! Anonymous poster hash: 7e81c...496
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Kjenner jeg er glad jeg ikke skal spise middag hos han gitt. Snarkokt macaroniSyns den er god jeg Verre med gjestene, Janne er skikkelig frekk!!!Anonymous poster hash: da347...c74 Hvorfor er hun frekk?Anonymous poster hash: 0a96f...c5f Syns hun vært frekk og ekkel mot alle vertene egentlig. Kritikk og slengbemerkninger.Anonymous poster hash: da347...c74 set la ikke jeg merke til! Da synes jeg både finn og Helen var frekkere! Anonymous poster hash: 7e81c...496 Ja, var frekke de også. Ikke så sjarmerende gjeng egentlig... Bortsett fra han dansebandfyren. Anonymous poster hash: da347...c74
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #7 Skrevet 13. februar 2015 Kjenner jeg er glad jeg ikke skal spise middag hos han gitt. Snarkokt macaroniSyns den er god jeg Verre med gjestene, Janne er skikkelig frekk!!!Anonymous poster hash: da347...c74 Hvorfor er hun frekk?Anonymous poster hash: 0a96f...c5f Syns hun vært frekk og ekkel mot alle vertene egentlig. Kritikk og slengbemerkninger.Anonymous poster hash: da347...c74 set la ikke jeg merke til! Da synes jeg både finn og Helen var frekkere!Anonymous poster hash: 7e81c...496 Ja, var frekke de også. Ikke så sjarmerende gjeng egentlig... Bortsett fra han dansebandfyren.Anonymous poster hash: da347...c74 ja han liker jeg, skikkelig fornøyelig type egentlig,haha Anonymous poster hash: 7e81c...496
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå