Gå til innhold

Er muslimer svakelige mennesker..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tillegger dem den egenskapen, når det ropes om rasisme for hver minste lille ting. De trenger da ikke oss for å passe på seg? Hvorfor skal alle twitre støttemeldinger om noe så banalt? Tipper rapperen takler dette helt fint, det er ikke alltid det som sies er like pedagogisk.

Hvor var folk da butikkdamen svarte meg surt i stad?? #ståoppformegforsvarte :D

Anonymous poster hash: ffeb2...0a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tillegger dem den egenskapen, når det ropes om rasisme for hver minste lille ting. De trenger da ikke oss for å passe på seg? Hvorfor skal alle twitre støttemeldinger om noe så banalt? Tipper rapperen takler dette helt fint, det er ikke alltid det som sies er like pedagogisk.

Helt helt enig ! Latterlig med dette hylekoret ! Tåler ikke guttungen såpass ?! Muslimene får altfor mye hjelp fra alle kanter. Nå må Nordmenn gi seg og syntes synd på dem !

Anonymous poster hash: dbdc2...77d

Skrevet

Helt enig! Virker faktisk som mange ser opp til dem, forguder dem! Sykt!

Anonymous poster hash: f1334...09c

Skrevet

Ja fysj, noe så uhørt som å støtte en gruppe som over tid har blitt marginalisert. Noe så teit som å signalisere støtte til andre enn seg selv. Noe så ekkelt som å gi hjelp "fra alle kanter". Det er klart at det å møte en sur kassadame er like ille som å bli tillagt all verdens negative egenskaper fordi man tilhører en religion.

Jeg sier det til ungene mine også jeg, at de ikke skal bry seg hvis noen blir mobbet. Kan jo hende at de blir mistenkte for å forgude offeret.

Skrevet

Ja fysj, noe så uhørt som å støtte en gruppe som over tid har blitt marginalisert. Noe så teit som å signalisere støtte til andre enn seg selv. Noe så ekkelt som å gi hjelp "fra alle kanter". Det er klart at det å møte en sur kassadame er like ille som å bli tillagt all verdens negative egenskaper fordi man tilhører en religion.

Jeg sier det til ungene mine også jeg, at de ikke skal bry seg hvis noen blir mobbet. Kan jo hende at de blir mistenkte for å forgude offeret.

Mobbe? Oi, du har ikke satt deg inn i saken.

Hi

Skrevet

Mobbe? Oi, du har ikke satt deg inn i saken.

Hi

Iiiik går bare inn på alle tråder og er helt uenig i alt. Ikke mye å bry seg im den der . Og ja , muslimer og alle såkalte utlendinger har nok blitt " mobbet " til en viss grad og blitt behandlet rasistisk. Men nå er det de som gjør slikt ig de selv som er mest rasistisk !! Så det er ikke synd på dem. De er ikke ofre !

Anonymous poster hash: dbdc2...77d

Skrevet

Hvilken sa gjelder dette egentlig? 

Anonymous poster hash: 02fe6...5f5
Skrevet

Hvilken sa gjelder dette egentlig? 

sak

Skrevet

Skjønner at du vil provosere, og gidder ikke å gi deg underholdning. Vil bare påpeke at rasisme ikke har en dritt med religion å gjøre!

Anonymous poster hash: 600a9...22f

Skrevet

Tråden er moderert i henhold til denne reglen:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Skrevet

Tråden er moderert i henhold til denne reglen:

* Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

Kira

Jeg skrev ikke noe galt, men takk for at du bekrefter at de faktisk er svake. Gud forby at de skal få litt kritikk...

Anonymous poster hash: 67046...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...