Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Trekker de beløpet dagen derpå (DNB), eller trekker de beløpet når fakturaen går ut? F.eks hvis den skal betales innen 20/2, og jeg betalte i går, så trekker de vel idag vel?.. Anonymous poster hash: f8cd0...c2c
*Miss Marple* Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 De trekkes på den datoen som står som forfallsdato.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Men jeg kan ikke bruke opp de pengene jeg har betalt med da? Anonymous poster hash: f8cd0...c2c
*Miss Marple* Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 (endret) Men jeg kan ikke bruke opp de pengene jeg har betalt med da? Anonymous poster hash: f8cd0...c2c Jo, den er ikke betalt før den datoen kommer, så da må du sørge for å ha penger nok på kontoen. Selv om den er lagt til forfall er den ikke betalt, og pengene ikke trukket fra kontoen din. Endret 12. februar 2015 av *Miss Marple*
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Du kan fysisk endre forfallsdatoen når du går inn for å betale/bekrefte fakturaen - da blir pengene trukket datoen du velger. Anonymous poster hash: 4aeae...632
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 En efaktura blir lagt inn i banken din med ferdig utfylt beløp, kid og forfallsdato. Du kan endre på alt. Om du ikke gjør det blir den trekt ved forfall, så sant det er dekning på kontoen.
Appelsinpiken Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Dersom du manuelt betalte fakturaen så trekkes den enten i det du bekreftet den, eller neste gang banken kjører overføringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå