Gå til innhold

Hvordan gjør dere om morgenen ang. nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal tidlig på jobb må jeg våkne tidlig for å rekke alt, og spesielt pga.nr 2.

Det første jeg gjør når jeg våkner er å spise en skive og drikke et glass vann for å få i gang ting. Jeg går så på do og litt senere en gang til på do for nr. 2.

Jeg må gjøre nr. 2 før jeg går på jobb. Jeg så noen foreslo i en annen tråd at man kunne spise i bilen på vei til jobb, men hva gjør dere  da når dere må nr.2? Løpe rett på do når dere kommer inn på jobb? Det er litt flaut og litt vanskelig og siden jeg i min jobb er forventet til å starte jobben med engang (kan ikke ta pause i hytt og pine)

Anonymous poster hash: 0bb31...bed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skulle jeg til å svare at jeg vekker babyen, ammer, stapper henne i vogna, og så blir hun med og leverer storebror i barnehagen.

Men så innså jeg at det ikke var barn nr 2 du mente.

Anonymous poster hash: a5df7...1cb

Skrevet

Ha ha ha, trodde du mente barn nr 2.

Men skjønner ikke helt problemet her. Du bæsjer før du drar på jobb..

Skrevet

Haha, jeg var også sikker på at det var barn nr 2 det var snakk om

Skrevet

Noe må man bare finne ut av selv, rett og slett.

Skrevet

Bæsjer ikke på morran ;)

Anonymous poster hash: 9a658...7dd

Skrevet

Nå skulle jeg til å svare at jeg vekker babyen, ammer, stapper henne i vogna, og så blir hun med og leverer storebror i barnehagen.

Men så innså jeg at det ikke var barn nr 2 du mente.

Anonymous poster hash: a5df7...1cb

Det var det jeg skulle skrive også😊😊
Skrevet

Da driter du på jobb. Du sier bare til kollegene dine; Unnskyld, jeg må bare drite først. Og så går du på do og driter. 

Anonymous poster hash: a4f0e...cc9
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Holder meg til jeg kommer hjem fra jobb

Skrevet

Jeg jobber fleksitid og starter som regel et par timer før alle andre på jobb. Da kan jeg bommelomme der. Er andre tilstede holder jeg meg til jeg kommer hjem.

Anonymous poster hash: 2b2d1...c9e

Skrevet

Du får dra på jobb litt tidligere så rekker du innom do på jobben før arbeidet starter.

Skrevet

Kanskje du er min arbeidskollega da? Hun lukter litt sånn bæsj innimellom og det har jeg kjent også hos andre mennesker som går og holder seg. Avføring er ikke ment å skulle oppbevares i endetarmen over tid.

Skrevet

Kanskje du er min arbeidskollega da? Hun lukter litt sånn bæsj innimellom og det har jeg kjent også hos andre mennesker som går og holder seg. Avføring er ikke ment å skulle oppbevares i endetarmen over tid.

Oj. Bare - oj.

Skrevet

Haha, nei, huff! Jeg tror ikke avføring kan luktes gjennom kroppen! Herrefred, da ville vi alle stinket! Vi er aldri tomme for avføring i tarmen naturlig! Det er alltid NOE på gang... Det er en annen ting om de går rundt og promper. Lukter prompene, kan vel undertøyet og klærne i teorien lukte av promp (ikke at jeg noen gang har kjent det, men så har jeg heller ikke sniffet undertøy eller bukser etter prompelukt).

Har du spurt disse menneskene om de går rundt og kniper på dritten, eller? 

Anonymous poster hash: e068e...c1c

Skrevet

Drikk en kopp kaffe til frokosten, så kommer det som skal ut med én gang.

Anonymous poster hash: 0e9fa...aef

Skrevet

Haha, nei, huff! Jeg tror ikke avføring kan luktes gjennom kroppen! Herrefred, da ville vi alle stinket! Vi er aldri tomme for avføring i tarmen naturlig! Det er alltid NOE på gang... Det er en annen ting om de går rundt og promper. Lukter prompene, kan vel undertøyet og klærne i teorien lukte av promp (ikke at jeg noen gang har kjent det, men så har jeg heller ikke sniffet undertøy eller bukser etter prompelukt).

Har du spurt disse menneskene om de går rundt og kniper på dritten, eller? 

Anonymous poster hash: e068e...c1c

Hahahaha  :legrine: Fantastisk!

Anonymous poster hash: 1c7fb...04e

Skrevet

😱😱 Spør du folk om de går og holder seg, eller vet du slikt intuitivt? Kanskje kollegaen din heller er på do og bæsjer så ofte at lukten setter seg i klærne?😜😂 Dette må være noe av det sprøeste jeg har lest her inne😂 Du kjenner ikke drittlukt gjennom tarmen.

Anonymous poster hash: 2b2d1...c9e

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er nok meg ;) Holder meg så ofte at det kommer litt i trusa. Sorry, skal bli flinkere altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...