Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Har vært prøver i ca 2 år nå. Den siste uken har jeg hatt veldig mye tarmbevegelser, noe jeg veeeldig sjeldent har til vanlig. (har ikke mye luft i magen, heller, så tviler på det er årsaken) Har noen av dere brått fått det slik, og som var gravide? Ble ferdig med mensen for ca en uke siden. Anonymous poster hash: 3de6a...484
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 vet ikke om det blir det samme, men når jeg ble gravid så var et av de første tegnene at jeg var løs i magen! Hadde ikke problemer med å gå på do for å si det sånn :-) Graviditeten bar ikke planlagt, men etter jeg hadde teste og fant ut jeg vare gravid, fant jeg ut at dette måtte ha en sammenheng, siden jeg ikke pleier å være løs i magen helt uten videre. Så løs mage var nok det første tegne på at jeg var gravid, hadde ikke noe symptomer ellers :-) Lykke til! Anonymous poster hash: 1e929...49f
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Om du ble ferdig med mensen for en uke siden, så er det svært lite sannsynlig at du er gravid dessverre Anonymous poster hash: a108c...fcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå