Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Jeg tester med teststrimer fra billigetester, å de blir litt sterkere for hver dag. Jeg skal egentlig ha eggløsning i morgen, men det har ikke slått ut på testene ennå. Testen var ganske mye sterkere i dag enn i går, men ikke like sterk som kontrollstreken da. Kan lh øke i løpet av dagen? Sånn at eggløsningen kanskje er i morgen alikevel? Testet kl 9 i dag. Har både el-smerter og slim . Første gang jeg bruker tester, så er litt ny på dette Men det betyr vel at eggløsningen er like rundt hjørnet når de blir sterkere? Hadde sex i går, skal ha i kveld og i morgen også. Anonymous poster hash: 212af...5a0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 For mange er det best å teste om ettermiddagen. Man kan ha kort lh stigning og den stigningen skjer ofte på ettermiddasg/kveld Anonymous poster hash: c43cc...5ca
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Takk for svar! Jeg får bare fortsette å teste. Har masse el-slim og smerter, så håper den er rett rundt hjørnet nå. Er det nå det er lurt å ha seg, eller på dagen jeg får positiv test? Størst sjans i dagene før positiv el test, eller samme dag/dagen etter tru? Er helt ny på dette med testing:-) Anonymous poster hash: 212af...5a0
attpåklattnr2 Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Når testen blir sterkere har jeg ofte testet morgen og kveld.har hent streken har vært middels sterk på morgenen og knallsterk på ettermiddag/kveld
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Da tester jeg igjen i kveld, har allerede testet to ganger i dag, hehe. :-D Så typisk at den blir forsinka da. Men tenker jo at den ikke er så langt unna siden den blir sterkere :-) Anonymous poster hash: 212af...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå