Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Om noen i familien ligger med skikkelig omgangssyke? Anonymous poster hash: f93d8...9fe
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Kommer an på hvem, hvor og hvorfor. Jeg har sendt ungen min til moren min når jeg selv har vært slått ut av omgangssyke. Men hadde nok ikke sendt ham på besøk til noen i bhg eller andre utenom nærmeste familie. Anonymous poster hash: 237a3...2eb
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Jeg hadde sagt fra om hvordan stå var,- og spurt hva vertskapet mente. Man er ikke smittsom før like før utbrudd. Og om man da tar litt ekstra forhåndsregler, skal det gå greit uansett...Sprøs jo om barna er 4 eller 8..... Anonymous poster hash: 69a2c...dc6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Fikk nabogutten på 7 år på døra (noe som ellers er hyggelig) men vet at pappan da lå hjemme og spøy med begge ender....søsknene hans har også ligget langflat. Det var ikke jeg som åpnet døra. Hadde vel egentlig ikke hatt hjerte til å si nei men kjente jeg ble en smuuule irritert på foreldrene. 😕 Anonymous poster hash: f93d8...9fe
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 NEI. Anonymous poster hash: 6de1b...9f0
MarianeA Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Man kan vel ikke isolere hele familien på grunn av en som er syk? Jeg skjønner tankegangen og kjenner det litt sånn på kroppen selv når man får besøk og de forteller at noen hjemme er syke, spesielt med oppkast og diare som er det verste jeg kan tenke meg. Nå er mine barn store og går som de vil og jeg kan ikke tenke meg å holde de hjemme fordi jeg har omgangssyke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå