Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #1 Skrevet 12. februar 2015 Min lille på fire måneder er veldig lett å legge. Pupp, nattasang, kos og så legge seg. Sovner med en gang og sover 3-5 timer. Ammer igjen og legger seg og sover kanskje 1 time og våkner og blir urolig. Våkner etter det hvert femte minutt, smokk, må holde hånda på og noen ganger opp og kose. De fleste netter klarer jeg roe såpass at det blir søvn, om en litt oppstykket. I natt var det umulig å roe og jeg kledde til slutt på litt klær og la henne i vogna i en kjølig yttergang vi har. Da sovnet hun på to minutter og sov 4,5 timer. Skjønner ikke hvorfor denne uroen da hun åpenbart er stup trøtt. Kom gjerne med spørsmål og innspill til hva som kan være feil og hva jeg kan prøve. Soverommet holder 19 grader og hun er aldri for varm/kald når denne uroen starter. Det er stille her vi bor og det er mørkt på soverommet. Til slutt, gjør jeg meg selv en bjørnetjeneste om jeg begynner å bruke vogna etter første nattamming om hun blir urolig? Anonymous poster hash: 60bd3...d96
Gustav Klitt Skrevet 12. februar 2015 #2 Skrevet 12. februar 2015 Som svar på det siste; jeg ville uten tvil ha latt henne sove i vogna.
februarprins2013 Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 hadde ikke gitt henne den vanen og ligge i vogna,det kan dere angre bittert på
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 hadde ikke gitt henne den vanen og ligge i vogna,det kan dere angre bittert på Angre bittert på å hjelpe babyen til å få sove? Om det blir et problem senere, tar man den kampen da. Er det bedre å ikke sove nå enn senere? Anonymous poster hash: ca865...302
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Vår baby nektet å sove i seng og bodde i vognbagen det første halve året. Sov som en sten der og det var heller ikke noe problem å flytte over i sprinkelseng når babyen ble større. Ville absolutt ha latt babyen sove i vogna, det er viktig å få sove! Anonymous poster hash: 2ca56...4e7
Gustav Klitt Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 hadde ikke gitt henne den vanen og ligge i vogna,det kan dere angre bittert på Det kan være en periode akkurat nå at hun trenger å sove i vogna, eller det kan være at det blir en "dårlig" vane. Men.. hva så? Det begrenser seg uansett selv. En dag får hun ikke plass oppi der lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå