Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Jenta mi på 15måneder har blitt syk med en forferdelig hoste og feber. Målte feberen klokka 21 og den var da 40,4 grader. Gav paracet og når jeg målte nå var den på 38,3. Jeg hadde tenkt til å sitte oppe hele natten for å passe på, men begynner å slite litt. Sitter dere andre våkne når de er syke eller sover dere? Anonymous poster hash: a320f...41d
Novemberdama Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Legger meg til å sove når jeg ser tempen er på vei ned, har på vekkeklokka ca 2 timer etter gitt febernedsettende og tar tempen igjen da.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Legger meg til å sove når jeg ser tempen er på vei ned, har på vekkeklokka ca 2 timer etter gitt febernedsettende og tar tempen igjen da. Takk for svar. Da setter jeg på alarmen og tar meg et par timer på øyet, klarer visst ikke en hel natt våken :-) Anonymous poster hash: a320f...41d
Novemberdama Skrevet 12. februar 2015 #4 Skrevet 12. februar 2015 Legger meg til å sove når jeg ser tempen er på vei ned, har på vekkeklokka ca 2 timer etter gitt febernedsettende og tar tempen igjen da.Takk for svar. Da setter jeg på alarmen og tar meg et par timer på øyet, klarer visst ikke en hel natt våken :-) Anonymous poster hash: a320f...41d Jeg har alltid barna på mitt rom når de er syke, da, for å være sikker på å høre dem og ha de nære. 😊
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #5 Skrevet 12. februar 2015 Legger meg til å sove når jeg ser tempen er på vei ned, har på vekkeklokka ca 2 timer etter gitt febernedsettende og tar tempen igjen da.Takk for svar. Da setter jeg på alarmen og tar meg et par timer på øyet, klarer visst ikke en hel natt våken :-) Anonymous poster hash: a320f...41d Jeg har alltid barna på mitt rom når de er syke, da, for å være sikker på å høre dem og ha de nære. 😊 Jeg ligger nå på gulvet på rommet hennes, litt hardt men følte det var tryggest :-) Anonymous poster hash: a320f...41d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #6 Skrevet 12. februar 2015 Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 76a79...5a8
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #7 Skrevet 12. februar 2015 Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 76a79...5a8 Førstegangsmamma og første gang jentungen er så syk så ja litt hysterisk kan man vel si jeg ble. Anonymous poster hash: a320f...41d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #8 Skrevet 12. februar 2015 Mine tre har alle denne forferdelige hosten nå og feber nå. Pappa er forvist til kjelleren og barna sover med meg. Det er godt for alle parter, spesielt for pappa😉😉😉 Anonymous poster hash: d29c5...b74
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #9 Skrevet 12. februar 2015 Mine tre har alle denne forferdelige hosten nå og feber nå. Pappa er forvist til kjelleren og barna sover med meg. Det er godt for alle parter, spesielt for pappa😉😉😉 Anonymous poster hash: d29c5...b74 Deilig for de med mammakos tenker jeg :-) Tror pappaen satte pris på en hel natts søvn, denne natta er det min tur :-) Anonymous poster hash: a320f...41d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #10 Skrevet 12. februar 2015 Jeg leste nettopp på Folkehelseinstituttet sine nettsider at influensasesongen er i gang og at det blir meldt om flere og flere sykehusinnleggelse. Så ikke så dumt å følge godt med når barn har over 40 i feber. Anonymous poster hash: 946f9...1ae
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #11 Skrevet 12. februar 2015 Jeg leste nettopp på Folkehelseinstituttet sine nettsider at influensasesongen er i gang og at det blir meldt om flere og flere sykehusinnleggelse. Så ikke så dumt å følge godt med når barn har over 40 i feber. Anonymous poster hash: 946f9...1ae Var hos legen tidligere på dagen. Han sa hun hadde en virusinfeksjon, men fikk ingen beskjeder om hva vi skulle gjøre annet enn å ringe legevakta hvis vi følte hun trengte forstøverapparat. Han sa også at han hørte ulyder når han lyttet på hun, men ikke hva det kom av eller noe. Hi Anonymous poster hash: a320f...41d
februarprins2013 Skrevet 12. februar 2015 #12 Skrevet 12. februar 2015 Litt hysterisk? Anonymous poster hash: 76a79...5a8 veldig spør du meg
*Miss Marple* Skrevet 12. februar 2015 #13 Skrevet 12. februar 2015 Litt hysterisk?Anonymous poster hash: 76a79...5a8 veldig spør du meg Første barn og første gang med høy feber - mer unaturlig å ikke være bekymret da. Hva hjelper dere hi med å svare på denne måten? Vi har vel alle kjent på angsten og hysteriet når ting ikke er som det skal med ungene? God bedring til lille og håper natten ble ok.
amandine Skrevet 12. februar 2015 #14 Skrevet 12. februar 2015 Jeg synes heller ikke hun er hysterisk, man skal faktisk passe på barna sine, spesielt når de er syke. Hvis noen av mine har så høy feber er jeg alltid oppe og sjekker om natten. Det gjelder til og med 12-åringen. Det er klart man blir mer rolig med nr 4 enn med nr 1, men jeg nekter å tro at de som kakler om hysteri ikke er urolige om de er i samme situasjon som HI.God bedring!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #15 Skrevet 12. februar 2015 Tusen takk for svar begge to :-) Jenta mi føler seg heldigvis bedre, ingen feber akkurat nå men fortsatt hoste. Om noen vil kalle meg hysterisk så må de gjerne det altså, men jeg følte meg roligere av og ligge der og jeg er sikker på at dattera mi satt pris på at mamma passa på :-) Anonymous poster hash: a320f...41d
Englenemine Skrevet 12. februar 2015 #16 Skrevet 12. februar 2015 Synes heller ikke du er hysterisk HI.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #17 Skrevet 12. februar 2015 Mine tre har alle denne forferdelige hosten nå og feber nå. Pappa er forvist til kjelleren og barna sover med meg. Det er godt for alle parter, spesielt for pappa😉😉😉 Anonymous poster hash: d29c5...b74 Deilig for de med mammakos tenker jeg :-) Tror pappaen satte pris på en hel natts søvn, denne natta er det min tur :-) Anonymous poster hash: a320f...41d Ja, han ble vekket kl 7.45 med nystekte vafler etter åtte timer med deilig søvn. Jeg var våken mange ganger i natt og sto opp 04.45. Lurer på hva jeg får i gjengjeld.. 😉 Anonymous poster hash: d29c5...b74
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #18 Skrevet 12. februar 2015 Synes heller ikke du er hysterisk HI. Takk :-) Synes ikke det jeg heller egentlig, forskjell på bekymring og hysteri :-) Anonymous poster hash: a320f...41d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #19 Skrevet 12. februar 2015 Mine tre har alle denne forferdelige hosten nå og feber nå. Pappa er forvist til kjelleren og barna sover med meg. Det er godt for alle parter, spesielt for pappa😉😉😉 Anonymous poster hash: d29c5...b74 Deilig for de med mammakos tenker jeg :-) Tror pappaen satte pris på en hel natts søvn, denne natta er det min tur :-) Anonymous poster hash: a320f...41d Ja, han ble vekket kl 7.45 med nystekte vafler etter åtte timer med deilig søvn. Jeg var våken mange ganger i natt og sto opp 04.45. Lurer på hva jeg får i gjengjeld.. 😉 Anonymous poster hash: d29c5...b74 Så heldig han er som har deg :-) Anonymous poster hash: a320f...41d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #20 Skrevet 12. februar 2015 Mine tre har alle denne forferdelige hosten nå og feber nå. Pappa er forvist til kjelleren og barna sover med meg. Det er godt for alle parter, spesielt for pappa😉😉😉 Anonymous poster hash: d29c5...b74 Deilig for de med mammakos tenker jeg :-) Tror pappaen satte pris på en hel natts søvn, denne natta er det min tur :-) Anonymous poster hash: a320f...41d Ja, han ble vekket kl 7.45 med nystekte vafler etter åtte timer med deilig søvn. Jeg var våken mange ganger i natt og sto opp 04.45. Lurer på hva jeg får i gjengjeld.. 😉 Anonymous poster hash: d29c5...b74 Så heldig han er som har deg :-) Anonymous poster hash: a320f...41d Takk, det var snilt sagt. Lurer på om han leser her inne, for nå overrasket han meg med hotelltur neste fredag.😊 Anonymous poster hash: d29c5...b74
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #21 Skrevet 12. februar 2015 Mine tre har alle denne forferdelige hosten nå og feber nå. Pappa er forvist til kjelleren og barna sover med meg. Det er godt for alle parter, spesielt for pappa😉😉😉 Anonymous poster hash: d29c5...b74 Deilig for de med mammakos tenker jeg :-) Tror pappaen satte pris på en hel natts søvn, denne natta er det min tur :-) Anonymous poster hash: a320f...41d Ja, han ble vekket kl 7.45 med nystekte vafler etter åtte timer med deilig søvn. Jeg var våken mange ganger i natt og sto opp 04.45. Lurer på hva jeg får i gjengjeld.. 😉 Anonymous poster hash: d29c5...b74 Så heldig han er som har deg :-) Anonymous poster hash: a320f...41d Takk, det var snilt sagt. Lurer på om han leser her inne, for nå overrasket han meg med hotelltur neste fredag.😊 Anonymous poster hash: d29c5...b74 Så deilig :-) Dere må kose dere masse :-) Anonymous poster hash: a320f...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå