Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Jeg har lagt merker til at de siste dagene har magen vokst. Har tenkt at jeg kanskje bare er litt oppblåst. Men i dag ble jeg paff da jeg så meg selv i speilet. Magen er kule rund, står høyt og er veldig hard. Kjennes ut som en hard masse. Når jeg legger meg ned blir magen myk. Har mye fett på magen. Så derfor er det så merkelig at den er hard når jeg står. Ser gravid ut. Men det er jeg altså ikke, har spiral som jeg har hatt i litt over et år. Mistet mensen med en gang jeg fikk spiralen. Har ingen mageplager og føler meg verken oppblåst eller uvel i magen. Så hva kan dette være? Noen som har opplevd noe lignende. Eneste andre plager jeg har hatt de siste dagene er ryggsmerter nederst i korsryggen. Anonymous poster hash: 780e4...ca7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Hadde nok tatt en test forde, spiral er ikke 100% sikker. Anonymous poster hash: 01e86...db4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #3 Skrevet 12. februar 2015 Ta en test for sikkerhets skyld Anonymous poster hash: 066da...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå