Gå til innhold

jeg trenger råd.. tema for bachelor sykepleier----

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanskelig =(

Anonymous poster hash: 7a6be...2ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv om noe du synes er ekstra interessant, da blir det lettere å skrive enn om du velger veldig halvhjertet.

Avgrens problemstillingen godt slik at det blir lettere for deg selv å definere oppgaven og diskutere.

Hva synes du selv er interessant?

Anonymous poster hash: 188d0...471
Skrevet

jeg skrev om hvordan vi som sykepleiere kan bidra til at kreftpasienter i den terminale fasen, skal få kunne oppleve så god livskvalitet som mulig. Kjempe interessant... Mye å skrive om.

Anonymous poster hash: a500f...ba5

Skrevet

Jeg skrev oppgaven min om "sykepleierens første møte med foreldre som har mistet ett barn",synes jeg lærte utrolig mye av dette. Jeg merker at jeg til stadighet tar i bruk små ting jeg lærte i gjennom oppgaven, både i privat sammenheng, men også igjennom jobben,   

Anonymous poster hash: bd5d0...c3c
Skrevet

Jeg skrev om barn som pårørende av psykisk syke. Sykepleieren sin rolle i det å se barna og å se psykisk syke også som foreldre.

Anonymous poster hash: 127b7...620
Skrevet

Jeg skrev om sykepleiers relasjon og terapeutiske forhold til jenter med anoreksia, et emne jeg hadde stor interesse for. Det er viktig at du finner et emne du brenner for og som du kan lage en god problemstilling ut i fra, da er det lettere å skrive og drøfte oppgaven!

Anonymous poster hash: 89db5...028

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...