Gå til innhold

noen som har sølvkre i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det kan være en indikasjon på fuktskader. Har disse på badet..😔 noen som har opplevd å ha disse uten at det var fuktskade?

Anonymous poster hash: a1e00...69a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt - på do. Aldri mer enn en av gangen (synlig), men de var tydeligvis der. Men ekstra vask samt daglig støvsuging av alle mulige sprekker v/ lister etc hjalp fort og de har ikke vært å se etterpå. Heller ikke noen annen indikasjon på fukt.

Anonymous poster hash: 0b433...f86
Skrevet

Sett opp varmen på badet og la avtrekksviften gå hele dagen. Støvsug flere ganger i uken, ikke vask, det øker bare fuktigheten på badet. Det er snakk om å tørke dem ut. De trenger vann for å leve.

Anonymous poster hash: 2176f...42c

Skrevet

Vi har dem over hele huset. :/ Har prøvd alle tips uten å bli kvitt dem. Har ingen fuktskader så vidt jeg vet...

Anonymous poster hash: a50c2...fa6
Skrevet

Skaff dere katt :)

Hjelper det??

Skrevet

Hjelper det??

Vi hadde sølvkre i en leilighet hvor min eks-mann og jeg bodde. Så fikk vi katt og søkvkreene forsvant. Pus liker å jakte på små dyr, vet du ;)

Skrevet

Vi hadde en del av de i kjelleren før..etter at vi satte på varme og tok i bruk rommene nede forsvant de.. ikke noe fukt her.

Skrevet

Hadde det på ett bad for mange år siden. Tror ikke det var fuktskader der. Mamma hadde det også på badet, men der er det mulig det var fuktskader. Begge baderommene var små, så løsningen ble å sette inn en varmeovn og skru den på full guffe over et par døgn. Dette tørket ut sølvkreene og vi så de aldri igjen:)

Anonymous poster hash: e01ad...000

Skrevet

Hjelper det??

Vi hadde sølvkre i en leilighet hvor min eks-mann og jeg bodde. Så fikk vi katt og søkvkreene forsvant. Pus liker å jakte på små dyr, vet du ;)

Holder det å låne en katt i en uke eller to tror du?? Er ikke så veldig begeistret for katter... :P

Skrevet (endret)

Hjelper det??

Holder det å låne en katt i en uke eller to tror du?? Er ikke så veldig begeistret for katter... :P

Sikkert verdt et forsøk :)

Ikke fuktskader hos oss - bare gammelt hus.

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...