Gå til innhold

har hodepine-tidligere operert for hjernesvulst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble operert for snart 3 år siden. Den siste uka har jeg daglig hatt hodepine på ca samme plass som da jeg hadde svulsten, men smerten er ikke så ille og konstant som jeg husker fra den gangen. Jeg har i tillegg vært forkjøla den siste uka, kan man risikere smerter i bakhodet pga ei litt kraftig forkjølelse? Er så godt som frisk fra den nå, men hodepina er der enda..

kjenner jeg er usikker på hodepina nå. Har jo hatt det flere ganger over flere dager før. Samtidig kommer jeg til å føle meg utrolig dum hvis jeg får mr, så viser det seg at hodepina kommer av forkjølelsa liksom🙈

Anonymous poster hash: b7f9f...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må for all del ikke føle deg dum! Dette må du sjekke opp. Kan ikke gå og bekymre seg slik. Jo før jo bedre. Lykke til!

Anonymous poster hash: c7ba0...c06

Skrevet

Du skal ikke føle deg dum hvis MR viser at det ikke er noe galt. Det er viktig at du tar kroppsignalene på alvor, og jeg er helt sikker på at legen din er enig . Det er bedre å ta en undersøkelse for mye enn en for lite!

Skrevet

Enig med de andre. Ingen grunn til å føle deg dum om det skulle vise seg at det bare er følger av forkjølelsen.

Tvert imot så viser du ansvar for din egen helse når du tar tak i det! :)

Så ta kontakt med sykehuset som opererte deg i morgen :)

Anonymous poster hash: 37a9a...d7a
Skrevet

Men kjære deg, ring nå legen din i morgen og få deg en time.

Ingen som kommer til å tenke at du er dum siden du har den forhistorien du har. :)

Skrevet

S.M.N?

Anonymous poster hash: 4ad1e...30b

Skrevet

S.M.N?

Anonymous poster hash: 4ad1e...30b

Initialer? Nei, ikke meg.

Hi

Skrevet

Ta symptomene på alvor. Men de 5 første årene skal du følges opp med mr. Så 3 hvert år.

Anonymous poster hash: f547c...6ca

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Ta symptomene på alvor. Men de 5 første årene skal du følges opp med mr. Så 3 hvert år.

Anonymous poster hash: f547c...6ca

Hvor har du dette fra?

Skrevet

Det stemmer at man skal Følges opp med MR men det kommer jo veldig ann på ka type svulst og grad osv.. vikle ha ringt en gang for mye til legen enn,en gang for lite.. Hilsen en som er pårørende til en med hjernesvulst.. En for jævlig diagnose

Anonymous poster hash: c3bc4...3ca

Skrevet

Hvordan går det, hi?

Anonymous poster hash: c7ba0...c06

Skrevet

Jeg hadde ringt legen uten å nøle, er best å oppdage svulst ol. tidlig. Men håper at det ikke er det :klem:

Anonymous poster hash: 8c884...0f3

Skrevet

Takk for svar folkens. Hodepina er der enda, men ikke så intens at det gjør noe. Ringer legen i morgen eller mandag tenker jeg, så fremst hodepina er der enda.

man skal følges opp med mr ja, men ikke etter flere år. Tok ny mr 6 uker etter og 1 år etter operasjonen. Fikk beskjed om at sjansen var minimal for at den skulle komme tilbake. Er litt derfor jeg kvier meg for å ringe igjen. Vet jeg må hvis det ikke gir seg, men synes det er ekkelt. Lærte ikke nok sist tror jeg😂 (tok flere uker før jeg kom meg til lege sist og det kunne gått riktig så ille..)

Hi

Skrevet

Jeg har fått kronisk hodepine etter fjerning av svulst, når hodepinen har endret seg/ i perioder blitt større, har jeg spurt legen om mr og hun har henvist uten å nøle. Både fordi det kan være endringer, og fordi man skal slippe å være nervøs. Så, spør om en mr HI. Selv om det forhåpentligvis viser seg å ikke være tilbakefall/ny voksende svulst, så er det bedre for deg å vite sikkert. Når det er sagt, jeg er også forkjølet/syk denne uken, og kjenner et godt ekstra trykk i hodet.

Anonymous poster hash: 2977f...65e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...