Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Om man frasier seg morsarv, sier man også fra seg arv etter besteforeldre? Tenker i tilfelle der mor dør før hennes mor og far. Anonymous poster hash: 9b928...f5d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Nei, om mor dør før sine foreldre så er det jo den /de nærmeste slektningene som arver mors foreldre. Mor er jo død og kan dermed ikke arve. Anonymous poster hash: 047e9...816
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Nei, om mor dør før sine foreldre så er det jo den /de nærmeste slektningene som arver mors foreldre. Mor er jo død og kan dermed ikke arve. Anonymous poster hash: 047e9...816 Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 9b928...f5d
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Nei, om mor dør før sine foreldre så er det jo den /de nærmeste slektningene som arver mors foreldre. Mor er jo død og kan dermed ikke arve. Anonymous poster hash: 047e9...816 Det stemmer ikke helt. Min far døde før min farmor og når min farmor døde tok jeg og mine søstere hans plass i arverekken. Så våre to onkler måtte dele arven med oss. Arven ble delt i 3 også ble vår del igjen delt på 3 mellom oss tre søstrene.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Nei, om mor dør før sine foreldre så er det jo den /de nærmeste slektningene som arver mors foreldre. Mor er jo død og kan dermed ikke arve. Anonymous poster hash: 047e9...816 Det stemmer ikke helt.Min far døde før min farmor og når min farmor døde tok jeg og mine søstere hans plass i arverekken. Så våre to onkler måtte dele arven med oss. Arven ble delt i 3 også ble vår del igjen delt på 3 mellom oss tre søstrene. Hva hadde det med saken å gjøre? Det er da helt vanlig. Var ikke dette hi spurte om. Anonymous poster hash: 6cd89...0c7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Nei, om mor dør før sine foreldre så er det jo den /de nærmeste slektningene som arver mors foreldre. Mor er jo død og kan dermed ikke arve.Anonymous poster hash: 047e9...816 Det stemmer ikke helt. Min far døde før min farmor og når min farmor døde tok jeg og mine søstere hans plass i arverekken. Så våre to onkler måtte dele arven med oss. Arven ble delt i 3 også ble vår del igjen delt på 3 mellom oss tre søstrene. Jeg mente ikke at vi skal arve alt. Mamma sine søsken har jo selvsagt krav på sin del. Lurte bare på om når vi frasier oss morsarven om vi dermed også frasier oss arv etter mormor og morfar. HI Anonymous poster hash: 9b928...f5d
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Nei, om mor dør før sine foreldre så er det jo den /de nærmeste slektningene som arver mors foreldre. Mor er jo død og kan dermed ikke arve.Anonymous poster hash: 047e9...816 Det stemmer ikke helt.Min far døde før min farmor og når min farmor døde tok jeg og mine søstere hans plass i arverekken. Så våre to onkler måtte dele arven med oss. Arven ble delt i 3 også ble vår del igjen delt på 3 mellom oss tre søstrene. Jeg mente ikke at vi skal arve alt. Mamma sine søsken har jo selvsagt krav på sin del. Lurte bare på om når vi frasier oss morsarven om vi dermed også frasier oss arv etter mormor og morfar. HI Anonymous poster hash: 9b928...f5d Dere overtar deres mors plass i arverekken.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Nei, om mor dør før sine foreldre så er det jo den /de nærmeste slektningene som arver mors foreldre. Mor er jo død og kan dermed ikke arve.Anonymous poster hash: 047e9...816 Det stemmer ikke helt.Min far døde før min farmor og når min farmor døde tok jeg og mine søstere hans plass i arverekken. Så våre to onkler måtte dele arven med oss. Arven ble delt i 3 også ble vår del igjen delt på 3 mellom oss tre søstrene. Jeg mente ikke at vi skal arve alt. Mamma sine søsken har jo selvsagt krav på sin del. Lurte bare på om når vi frasier oss morsarven om vi dermed også frasier oss arv etter mormor og morfar. HI Anonymous poster hash: 9b928...f5d Dere overtar deres mors plass i arverekken. Takk for svar:) HI Anonymous poster hash: 9b928...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå