Gå til innhold

Hører sjeldent fra kjæresten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bodde sammen i halvannet år, så flyttet han 3 timer unna for å gå på skole. Vi sees ca annenhver helg. Om jeg ikke tekster/ringer han først, så kan det gå dager uten at jeg hører noe fra han. Er dette normalt? Vi er i 30 årene, og det virker som at han er oppriktig glad i meg, men noen ganger tviler jeg....

Anonymous poster hash: 3e8b0...8b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har forresten ingen barn sammen.

Skrevet

Hvor ofte hadde dere kontakt før da? Er det veldig utypisk han?

Anonymous poster hash: 195a7...617

Skrevet

Weird. Hadde nok ikke skjedd her i gården. 

Anonymous poster hash: 8eb2b...fc0
Skrevet

Høres litt lite intressert ut

😦😦😕😕

Anonymous poster hash: 7e31f...0fb

Skrevet

Før sendte han meg melding mange ganger om dagen, nå er jeg veldig heldig om jeg hører fra han et par dager i uken. Han svarer raskt om jeg melder først, men jeg vil gjerne at han tar kontakt først også i blandt..

Skrevet

Ser ikke behovet for å tekste og ringe hver dag, vi heller, men vi har kjent hverandre i "hundre år", da og har vært gift i over 10 år. Denne uka er jeg bortreist; reiste hjemmefra på søndag og har enda ikke snakket med mannen min. Vi har sendt et par meldinger av helt praktisk art, ang. barna, men ikke noe mer. Har snakket med ungene en gang hver. 

Min mening er altså at man ikke trenger å være i kontakt hver dag, heller ikke annenhver. Tviler på at jeg kommer til å snakke med mannen min før jeg kommer hjem til helga, vi trenger ikke det. 

Gi kjæresten din litt rom! Han jobber vel hardt med skolen, da. 

Anonymous poster hash: f1a91...4c3
Skrevet

Hadde han bare vært bortreist en uke så hadde det stilt seg annerledes. Om vi normalt så hverandre hver dag, så hadde det vært godt med litt fred, men vi ser hverandre relativt sjeldent, og forholdet er såpass "nytt".. Men ja, kanskje han bare trenger litt fred..

Skrevet

Jeg tror magefølelsen din er riktig. Og at kjæresten din har mistet litt interesse for deg nå som dere ikke sees hver uke...

Anonymous poster hash: f57fa...919
Skrevet

Ser ikke behovet for å tekste og ringe hver dag, vi heller, men vi har kjent hverandre i "hundre år", da og har vært gift i over 10 år. Denne uka er jeg bortreist; reiste hjemmefra på søndag og har enda ikke snakket med mannen min. Vi har sendt et par meldinger av helt praktisk art, ang. barna, men ikke noe mer. Har snakket med ungene en gang hver. 

Min mening er altså at man ikke trenger å være i kontakt hver dag, heller ikke annenhver. Tviler på at jeg kommer til å snakke med mannen min før jeg kommer hjem til helga, vi trenger ikke det. 

Gi kjæresten din litt rom! Han jobber vel hardt med skolen, da. 

Anonymous poster hash: f1a91...4c3

Samme her, men vi har også vært sammen i "hundre år". 

Da vi hadde vært sammen i halvannet år, var det helt annerledes, men vi var også UNGE (16 og 18 år gamle). Da tekstet og ringte vi hverandre flere ganger til dagen... Det hadde jeg bare syntes var slitsomt nå. Så jeg vet ikke jeg, man er vel ulike med ulike kontaktbehov. 

Anonymous poster hash: 45f3f...5fb

Skrevet

Ikke for å være slem, men det høres ut som om du blir nedprioritert, og det er gjerne et tegn på at han ikke lenger er interessert.

Menn er ofte litt for pinglete til å gjøre det slutt, og venter på at dama skal spørre de rett ut om noe er galt.

Hva har du egentlig å tape på å spørre ham rett ut om han vil gjøre det slutt? Om han vil det, så er det bedre å finne det ut nå enn å gå lengre å lure...og om han IKKE vil gjøre det slutt så vil han kanskje "våkne opp" når du spør ham direkte, og innse at han har nedprioritert deg.

Anonymous poster hash: 32add...e76

Skrevet

Ja, men jeg vil ikke være en masete kjæreste som klager fordi han ikke sender meg nok meldinger liksom 😝 jeg tenker som en fjortis, men jeg prøver å oppføre meg litt mer voksent ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...