Anonym bruker Skrevet 12. februar 2015 #26 Skrevet 12. februar 2015 Har sensitiv hud som lett får urenheter og blir tørr (en herlig kombinasjon ) og jeg bruker stort sett produkter fra Vishy (apotek). Rensegele, ansiktskrem og øyekrem morgen og kveld. Bruker i tillegg pudder fra Bare Minerals om dagen. Anonymous poster hash: aced5...012
klishe89 Skrevet 13. februar 2015 #27 Skrevet 13. februar 2015 Dere som kun vasker med vann, bruker dere ikke sminke? Hvordan fjerner dere den i såfall? Anonymous poster hash: 7a4f0...852 Bruker nesten aldri sminke. Det kan gå måneder mellom hver gang. Vasker med varmt vann og tørker ansiktet med en simple-sminkefjerner våtserviett før jeg vasker ansiktet med vann.
Giss Skrevet 13. februar 2015 #28 Skrevet 13. februar 2015 Litt vannplaskeri uten såpe og en parfymefri fuktighetskrem/aloe vera gele. Det varierer litt hva jeg har i huset. Bruker sjelden makeup men når det skjer bruker jeg en mild og parfymefri makeupfjerner på kvelden. Solkrem med høy faktor om sommeren/ved skarp sol rundt påsketider.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #29 Skrevet 13. februar 2015 Dere som kun vasker med vann, bruker dere ikke sminke? Hvordan fjerner dere den i såfall? Anonymous poster hash: 7a4f0...852 Nei, bruker ikke sminke. Hvorfor skulle jeg det, liksom? Hvis folk ikke tåler å se hvordan jeg ser ut, så får de se en annen vei. Bruker kanskje maskara to-tre ganger pr år. Anonymous poster hash: 0dab7...916
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #30 Skrevet 13. februar 2015 Dere som kun vasker med vann, bruker dere ikke sminke? Hvordan fjerner dere den i såfall? Anonymous poster hash: 7a4f0...852 Nei, bruker ikke sminke. Hvorfor skulle jeg det, liksom? Hvis folk ikke tåler å se hvordan jeg ser ut, så får de se en annen vei. Bruker kanskje maskara to-tre ganger pr år. Anonymous poster hash: 0dab7...916 Pynte seg? Hvorfor det liksom? Hvis ikke folk ønsker å se meg i joggedress i selskap så kan de se en annen vei...liksom.. greit at du ikke sminker det altså men grunnen din var håpløs. Du gjør aldri noe med deg selv for å gjøre deg mer attraktiv eller for å føle deg fin? Tipper mannen din syns du er et kupp! Anonymous poster hash: 6d8b9...eb6
Gemini77 Skrevet 13. februar 2015 #31 Skrevet 13. februar 2015 Renser med MD formulations og bruker øyekrem og hudkrem fra dermalogica. Har blandingshud.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #32 Skrevet 13. februar 2015 Dere som kun vasker med vann, bruker dere ikke sminke? Hvordan fjerner dere den i såfall? Anonymous poster hash: 7a4f0...852 Nei, bruker ikke sminke. Hvorfor skulle jeg det, liksom? Hvis folk ikke tåler å se hvordan jeg ser ut, så får de se en annen vei. Bruker kanskje maskara to-tre ganger pr år.Anonymous poster hash: 0dab7...916 Pynte seg? Hvorfor det liksom? Hvis ikke folk ønsker å se meg i joggedress i selskap så kan de se en annen vei...liksom.. greit at du ikke sminker det altså men grunnen din var håpløs. Du gjør aldri noe med deg selv for å gjøre deg mer attraktiv eller for å føle deg fin? Tipper mannen din syns du er et kupp! Anonymous poster hash: 6d8b9...eb6 Mannen min er en jordnær kar som ikke er spesielt imponert over folk som må sparkles og males før de kan vise seg for folk. Han liker naturlige mennesker. Dessuten: Å ikke bruke sminke er da vel for pokker ikke det samme som å gå i joggedress? Jeg er ikke engang eier av en joggedress, jeg kler meg i normalt pene klær hver dag, og har selvtillit nok til at lever godt med å gå på jobb selv med en liten kvise på haka. Anonymous poster hash: 0dab7...916
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #33 Skrevet 13. februar 2015 Fet hud i panne og på nesen, tørr ellers. Bruker la roche-posay fra apoteket, mild rens morgen etterfulgt av mattende krem, rens igjen på kveld, etterfulgt av rensekrem på natt. Holder huden nogenlunde i sjakk. Slipper mase nupper som jeg slet med før. Anonymous poster hash: 6a4ea...53c
Sage90 Skrevet 13. februar 2015 #34 Skrevet 13. februar 2015 Alle mine produkter er fra Ole Henriksen. Skrubber ansiktet hver morgen, tar på tonic med bomull og så dagkrem.
Sage90 Skrevet 13. februar 2015 #35 Skrevet 13. februar 2015 Alle mine produkter er fra Ole Henriksen. Skrubber ansiktet hver morgen, tar på tonic med bomull og så dagkrem. Og jeg har kombinasjonshud.
JessicaDay Skrevet 13. februar 2015 Forfatter #36 Skrevet 13. februar 2015 Fet hud i panne og på nesen, tørr ellers. Bruker la roche-posay fra apoteket, mild rens morgen etterfulgt av mattende krem, rens igjen på kveld, etterfulgt av rensekrem på natt. Holder huden nogenlunde i sjakk. Slipper mase nupper som jeg slet med før. Anonymous poster hash: 6a4ea...53c Hvilken rens og krem da?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2015 #37 Skrevet 13. februar 2015 absolutt ingenting Anonymous poster hash: a5ebd...c7f
Elsker livet Skrevet 13. februar 2015 #38 Skrevet 13. februar 2015 Jeg fjerner sminke med litt forskjellig. Når jeg dusjer/bader pleier jeg å skrubbe huden med en eller annen skrubbekrem eller skrubbesalt. Dead sea mineral salt scrub gjør huden veldig myk, den har jeg bare funnet på ebay. Nå om vinteren smører jeg ansiktet om kvelden med Okeefes håndkrem. Den holder huden fuktig lenge, uten å bli blank eller klissete. Jeg bruker den også på andre steder som kan begynne å klø nå som det er vinter og huden min tørker lett ut.
Elsker livet Skrevet 13. februar 2015 #39 Skrevet 13. februar 2015 Jeg har forresten tørr hud som lett flasser og blir sår. Huden er fetere på nesen, men samtidig blir jeg lett tørr der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå