Gå til innhold

Hadde du vært stresset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24, snart 25. Har alt på stell, utdannelse, jobb, hus og mann. Burde jeg stresse med å sette barn til verden?

Fruktbarheten sitter vel noen år enda, men med tanke på alder og oppdragelse og livet fremover generelt?

Mannen er ikke kjempe gira, men har ikke slått på knute 😂

Noen tips? Hva tror du er den optimale alder?

Anonymous poster hash: 89334...ebb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror man bør være såpass moden at man tar den bestemmelsen selv - i samsvar med partneren.

Fokus på "optimal alder" blir en digresjon i ditt tilfelle.

Anonymous poster hash: 058c8...b7f
Skrevet

Hvorfor ødelegge alt med å sette barn til verden da😉

Det er en kjempestor overgang å få barn, men det er bare dere som må kjenne på når dere er klar. Jeg ville ventet til rundt 30, ser for meg at det er en perfekt alder 😊

Skrevet

Jeg var 22 da jeg ble mor og syntes det var fint for meg... Jeg hadde ikke alt på stell, men hadde det fint nok.

Mange av mine venner startet rundt 30-33. Jeg tenker nå i en alder av 34 at jeg er glad nattevåktiden er over, jeg tålte det bedre da jeg var yngre.

Anonymous poster hash: ece7f...93f

Skrevet

Jeg fikk mitt første barn da jeg var 33. Til tross for at mann, økonomi og alt hadde vært på stell i mange år. Jeg ønsket bare ikke barn tidligere. Fikk forøvrig klaff på første forsøk (gjelder alle tre barna)

Så nei, jeg var overhodet ikke stresset med tanke på barn da jeg var 25. Da var det andre ting jeg fokuserte på. Og det er jeg veldig glad for i ettertid, for når man først har fått barn blir man jo litt "låst".

Anonymous poster hash: aa805...3d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...