Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Noen som har en lederstilling eller vet hva en avdelingsleder innen helse tjener? (med økonomi og pers ansvar) Finner ikke noe tariff på dette Anonymous poster hash: 0483c...123
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Jeg tjener rundt 600 000,- Anonymous poster hash: 3ec36...3dd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Jeg tjener 550 000 Anonymous poster hash: 6e477...c5c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Jeg tjener 556 000 Anonymous poster hash: 1379f...d54
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Lederen min er seksjonssjef (og spesialist i sitt fagfelt), altså ledernivået under avdelingsleder og hun tjener 750 000+. Anonymous poster hash: 8b0d8...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå