Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Jeg teller kalorier om dagen, skal ligge på 1300 daglig. I dag lagde jeg en godt levert middag. Utrolig god, spaghetti med bacon, tomatsaus, kål og greier. La inn oppskriften på vektklubben og fikk litt bakoversveis. 1000 kalorier pr porsjon. Enda godt jeg ikke hadde spist så mye før i dag. Blir ikke noe kveldsmat i dag for å si det sånn. Anonymous poster hash: 9bdf0...0a0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Jeg teller kalorier om dagen, skal ligge på 1300 daglig. I dag lagde jeg en godt levert middag. Utrolig god, spaghetti med bacon, tomatsaus, kål og greier. La inn oppskriften på vektklubben og fikk litt bakoversveis. 1000 kalorier pr porsjon. Enda godt jeg ikke hadde spist så mye før i dag. Blir ikke noe kveldsmat i dag for å si det sånn. Anonymous poster hash: 9bdf0...0a0 Det sier vel seg selv at teller man kalorier så kjøper man ikke sånne pakker, med mindre en vet at det er slankemat Anonymous poster hash: 0e1d9...926
LeTwinsA Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Godt levert har jo grete rhode eske ? Bytt til den da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå