Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Vi har slitt med sexlivet lenge og det har tæret mye på forholdet så vi valgte å bestille time hos en familieterapeut/sexolog. Vi har fått et opplegg som innebærer null sex de neste tre ukene, men mye kos, nærhet osv. for å finne tilbake følelsene vi hadde med sex da vi møttes osv. Er spent på opplegget og håper det virker slik at vi får et bra sexliv igjen! Anonymous poster hash: 1c4c6...1f5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Dette gjorde venninnen min og mannen hennes også. De fikk det ikke helt til. Hadde slitt lenge og ikke hatt sex på mange mnd. Så skulle de kose mye og gi hverandre kjærtegn og komplimenter hele tiden. Det bli litt falskt kan du si, når de egentlig ikke var særlig venner engang. Anonymous poster hash: 9fdd0...d43
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Synd å høre at det ikke fungerte for dem. Mannen og jeg har et veldig godt vennskap og forhold, men mangel på sex og lyst tærer på så vi er villig til å prøve det sexologer anbefaler og til å gå i terapi sammen for å få rettet problemet Anonymous poster hash: 1c4c6...1f5
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Jeg synes det høres ut som et godt tips jeg 😊 man får brutt opp i en del innebygde mønstre og startet litt på nytt. Det kunne sikkert vi også gjort med jevne mellomrom. Hadde sikkert ikke hatt vondt av tre sexfrie uker i året for å bygge opp litt spenning 😊 Anonymous poster hash: b7d96...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå