Gå til innhold

Ammetåketabber Noen som slår denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem flere enn meg er eller har vært rammet av ammetåka? Sitter her litt små rød i ansiktet mens jeg nå skal skrive litt om dagens flause for min del.

I dag var jeg og guttungen klare for å forlate hjemmet litt før kl 9. Vi bor i sentrum så jeg la guttungen oppi barnevogna. Før jeg gikk ut av døra tok jeg også med søpla, en pose fult med bleier og en pose med matavfall som har stått å forpestet yttergangen siden i går. Jeg og guttungen la ut på trilleture samt diverse ærender vi hadde i byen før vi møtte barselgruppa på kafé. Mens vi sitter å prater inne på kafeen legger jeg merke til en råtten eim av drittlukt. Drittlukta kommer å går og flere av mødrene begynner å kommentere lukta. Plutselig går det opp ett lys, det er fra meg drittlukta kommer fra. Gjett hvem som var så lur å legge søpleposene under vogna da vi forlot døra hjemme, men som glemte å svinge innom søpledunken på tur ut? Så i flere timer har jeg kjørt rundt med råtten mat og en blank pose full av bleier hvor man til å med kan se hva posen inneholder😱😱😱.

Flere pinlige historier?

Anonymous poster hash: 306ee...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha..

Jeg gjorde mye rart jeg også, uten at jeg husker noe konkret akkurat nå. Men mye i samme gata. 

Anonymous poster hash: bfa77...f11
Gjest Antarctica
Skrevet

Zaloflaska i kjøleskapet

Barberkrem på tannbørsten

Fuktighetskrem for å "vaske" brillene

og et utall andre forvekslinger

Skrevet

Skulle dekke på til middag i går. Da jeg tok ned første tallerken og så den var litt skitten tenkte jeg, jøss - har ikke blitt ren i oppvaskmaskinen?! Da tallerken nr 2 var enda mer skitten skjønte jeg at jeg hadde satt skitne tallerkener rett i skapet etter skylling, i stedet for i oppvaskmaskinen...

Skrevet

Det er ikke jeg som gjorde dette, men jeg sa ifra til ei dame som nettopp hadde ammet at puppen hang utenfor. Midt på kjøpesenteret på en lørdag formiddag :P Var flaut å si ifra, men kunne jo ikke la henne gå slik og var nok enda flauere for henne.

Anonymous poster hash: e4944...c5a
Skrevet

hahaha morsomt. Mannen ble gal på meg fordi jeg hele tiden la telefonene i kjøleskapet...

Skrevet

Har ei vennine som midt i ammetåka låste seg ute. Hun hadde alt, skulle bare ta nøklene med seg fra bordet, etter hun hadde lagt ungen i vogna. I det hun legger ungen i vogna, går smekkdøra igjen.... Over 1000,- for låssmed :)

Skrevet

hahaha morsomt. Mannen ble gal på meg fordi jeg hele tiden la telefonene i kjøleskapet...

Hihi, jeg også hadde det med å legge min mobil i kjøleskapet :)

Skrevet

Jeg skulle trakte kaffe, men glemte å sette kanna på kaffetrakteren. Det beste var at jeg tok bilde av det og sendte det rundt til alle, før jeg kom på den geniale idéen å slå av trakteren. 😝

Skrevet

Senest i dag. Skulle ta ut melk for å helle i tekoppen min, helte ut godt og vel en halvliter rett på komfyren før jeg skjønte at jeg IKKE holdt på å lage hvit saus. 

Anonymous poster hash: c2936...850
Skrevet

Fant sinksalven til babyen i frysern. Aner ikke hvordan jeg har prestert å putte den nedi der 😂 Ikke flaut da heldigvis. Slår i hvert fall ikke din HI.

Anonymous poster hash: 11fc6...6c9

Skrevet

Oj da. Den kom mange ganger 😁

Anonymous poster hash: 11fc6...6c9

Skrevet

Det er ikke jeg som gjorde dette, men jeg sa ifra til ei dame som nettopp hadde ammet at puppen hang utenfor. Midt på kjøpesenteret på en lørdag formiddag :P Var flaut å si ifra, men kunne jo ikke la henne gå slik og var nok enda flauere for henne. Anonymous poster hash: e4944...c5a

hahaha eg dauer, huff stakkars damen. Tenker hun var takknemlig for at du sa i fra ja :)

Anonymous poster hash: a4295...f3f

Skrevet

Jeg åpnet døra for feieren med puppene til tørk og jeg glemte å ta med meg barnevogna da jeg gikk fra Kid.

Kom noen meter før damen ropte etter meg og lurte på om jeg hadde glemt noe ;)

Skrevet

Jeg skulle koke den nyinnkjøpte pumpa mi, og glemte av hele greia på komfyren. Set kokte helt tørt og smeltet. Både pumpeutstyret og klasserollen ble ødelagt.

Anonymous poster hash: 7523b...96e

Skrevet

Lurte på hvor i h.... det hadde blitt av koppen med te jeg nettopp hadde laget. Den stod i skapet sammen med sukkeret

Skrevet

Jeg hadde en morgen for meg selv, og hadde laget deilige brødskiver til frokost. Satt ved bordet og skulle helle opp juice. Da juicen rant ned på fanget mitt oppdaget jeg at jeg satt og helte den på brødskivene isteden for i glasset..

Skrevet

Gikk fra vogna når jeg var på butikken. Kom faktisk noen hundre meter før jeg innså tabben og spurtet tilbake, som om du sto på liv og død. Rakk å tenke at barnet var kidnappet, politi og barnevern sto klare til å hente barnet, at ungen hadde hylt seg helt blå og alle andre katastrofetanker. Babyen sov de 2 minuttene jeg var borte. Tok faktisk lang tid før jeg gikk ut igjen, hvem glemmer sin egen unge liksom.

Anonymous poster hash: 49175...9b4

Skrevet

Jo, også på første skoledag for eldstemann klarte jeg å presentere meg som faren til xxx flere ganger...

Skrevet

Satte meg inn i baksetet da jeg skulle ut og kjøre! Kom ikke langt da gitt...

Dro avgårde med bilen for å gå på ski. Kom fram uten ski.

Har også sagt "hei, jeg er pappaen til XXX", etterfulgt av litt mumling, "ehhh nei, jeg mener mammaen da..."

Anonymous poster hash: fa0c4...aef

Skrevet

Jeg var midt i verste ammetåke og samtidig i julehandelen. Jeg parkerte vogna og gikk inn i mellom noen smale hyller i en butikk, men på vei ut igjen tok jeg feil vogn. Herlighet, den var ikke samme farge engang!

Den andre moren ble, naturlig nok, skikkelig sint...Utrolig pinlig, hun trodde jeg prøvde å kidnappe datteren hennes!

Anonymous poster hash: 5ecfb...581

Skrevet

Minstemann var hjemme hos pappa'n sin og jeg tok med de to eldste på Elexia for å trene. Plasserte jentene trygt i barnepassen og gjennomførte en god treningsøkt.

Vel fornøyd med meg selv, setter jeg meg i bilen og kjører hjemover.

Gjett hvem som var igjen på på barnepassen. 😂😂😂😂 Trudde jeg skulle dø av skam der jeg kom ruslende inn gjennom ytterdøra og inn i barnepassen.... og klarte av alt å unnskylde meg med at jeg "skulle bare gå ut i bilen med skoa først!" 😂😂😂😂 ...hadde jeg enda sagt "baggen" 😂😂😂😂😂

Skrevet

Hehe, jeg satte ungene inn i bilen før jeg satt meg inn på passasjersiden og ventet på at noen (meg?) skulle kjøre :P

Har funnet kaffeboksen og fjernkontroller i kjøleskapet utallige ganger.

Betalte en gang varene mine og gikk, uten varene. Litt pinlig, da de ropte etter meg med spørsmål om jeg ikke skulle ha med meg det jeg hadde betalt for

Tok MME i kaffetrakteren i stedet for kaffe.

og sikkert mye, mye mer....

Anonymous poster hash: 7b540...c42
Skrevet

Jeg var så trett at jeg gikk rundt med smokk i munnen mens vi handlet på obs. Lillegutt skrek og skrek, ikke så rart..

Anonymous poster hash: 52257...79b

Skrevet

Jeg har fjernet endel svar som har blitt postet flere ganger. Dessverre skjer dette noen ganger når det er smileys i overskriften, derfor ble disse også redigert bort for å unngå problemet.

Beklager!

Kira

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...