Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Det er ikke så lett å alltid skulle være den som må bøye seg, unnskylde seg, ro deg inn og alltid måtte innrømme sine feil selv om jeg synes situasjonen er urimelig i utgangspunktet. Du har kjent meg i over to år nå, og burde vite at å skuffe andre og være årsak til at andre har det vondt, det er det verste jeg vet. Og når det på toppen av det hele er innmari urettferdig å legge skylda på meg for at du har det vondt pga noe jeg visstnok har gjort feil så blir det urettferdig. Det er urettferdig at jeg alltid må ta imot dine innpakkede kommentarer om at jeg gir menn inntrykk av at de kan få meg. At "sånn er jeg", så legen må jo ha fått inntrykk av at han kan få meg siden han innkaller meg flere ganger. Mens mine tårer renner fordi du ikke er fornøyd med meg i dag heller og jeg prøver å unnskylde meg så godt jeg kan med at det absolutt ikke er noe mellom meg og legen og at grunnen til at han kaller meg inn ikke har noe med at han er en festløve med mye damer (for det har du sjekket ut på Facebook), men at jeg faktisk har vondt. Hvor jeg igjen får slengt at det ser ut til at han liker "ivrige damer" og du da henspeiler på meg. Det er urettferdig at selv etter at jeg har lagt meg flat for en situasjon jeg ikke har peiling på hvorfor du reagerer på så skal du trykke meg mer ned med å spinne videre på det og trekke inn fortiden min og si at "du har jo selv sagt at du kan ha gitt menn feil inntrykk før". Og be meg ta meg sammen fordi jeg viser deg mine vonde følelser rundt at du reagerer på at jeg bøyde meg ned for å knyte skolissene og "kjørte rompa mi rett opp i skrittet på en kjekk mann som kom bak meg". Jeg burde jo tenkt meg bedre om. Jeg blir skuffet over at en jeg elsker så mye skal syntes så lite om meg - at jeg ikke fortjener mer respekt enn det. Nå har det gått så langt at jeg er redd for alt jeg gjør. For ALT blir mistenkeliggjort og gjort farlig. Og selvom jeg legger meg flat så har det ingenting å si. For du har låst deg fast i dine forvridde tanker av situasjonen. Du kan si at du forstår, du kan til slutt beklage, men samme situasjon blir tatt opp som legitim å reagere på ved neste diskusjon. For da blir den igjen brukt som eksempel på hvor håpløs jeg er. Jeg vet ikke om jeg orker mer. Jeg vet at du er usikker og har det vondt og at det ikke er noe godt å føle som du gjør, men du får meg til å føle meg som en råtten og ondskapsfull person... Og enda ser jeg selv i blant at det er urimelig. Hva når jeg ikke ser det mer? For en ting er sikkert: du ser det ikke. Du trenger ikke hjelp. Det er JEG som er problemet. Dette er vondt. Anonymous poster hash: 6cff5...aaa
Sint naken biltyv Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Du må vokse opp å begynne å ta ansvar for deg selv. Virkelig, TA DEG SAMMEN!! La deg bli behandlet og trakassert på den måten?! Slutt med sytinga, lange teit brev her inne og gro deg et par baller. Endret 11. februar 2015 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Du formidlet til han det gjelder, pakke bagen og komme deg avgårde. Du kan aldri endre på en slim person, han graver deg bare enda mer ned. Sikkert vondt for deg å gå, men du kan få,det så mye bedre! Anonymous poster hash: c5d98...19a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Du formidlet til han det gjelder, pakke bagen og komme deg avgårde. Du kan aldri endre på en slim person, han graver deg bare enda mer ned. Sikkert vondt for deg å gå, men du kan få,det så mye bedre!Anonymous poster hash: c5d98...19a mye skrivefeil det kom med her da gitt men du tok poenget?! Anonymous poster hash: c5d98...19a
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Denne er tatt fra en blogg. Har lest den før :-) Anonymous poster hash: 7ae20...53a
Iselilja Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Du må vokse opp å begynne å ta ansvar for deg selv. Virkelig, TA DEG SAMMEN!! La deg bli behandlet og trakassert på den måten?! Slutt med sytinga, lange teit brev her inne og gro deg et par baller. Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding. Sheng Wang
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Denne er tatt fra en blogg. Har lest den før :-) Anonymous poster hash: 7ae20...53a Henvis gjerne til den, kanskje hun har noen tips Anonymous poster hash: 6cff5...aaa
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Du må vokse opp å begynne å ta ansvar for deg selv. Virkelig, TA DEG SAMMEN!! La deg bli behandlet og trakassert på den måten?! Slutt med sytinga, lange teit brev her inne og gro deg et par baller.Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding.Sheng Wang Anonymous poster hash: 6cff5...aaa
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Du må vokse opp å begynne å ta ansvar for deg selv. Virkelig, TA DEG SAMMEN!! La deg bli behandlet og trakassert på den måten?! Slutt med sytinga, lange teit brev her inne og gro deg et par baller. Jada, hadde det vært gjort ved et knips så... Anonymous poster hash: 6cff5...aaa
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 Du formidlet til han det gjelder, pakke bagen og komme deg avgårde. Du kan aldri endre på en slim person, han graver deg bare enda mer ned. Sikkert vondt for deg å gå, men du kan få,det så mye bedre!Anonymous poster hash: c5d98...19a mye skrivefeil det kom med her da gitt men du tok poenget?! Anonymous poster hash: c5d98...19a Tok poenget, jeg er ikke skrivepoliti, bare frustrert Anonymous poster hash: 6cff5...aaa
Iselilja Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 Fra spøk til alvor; har ikke du skrevet om denne mannen her inne før? Har dere snakket skikkelig sammen? Er han klar over at han har et problem, eller skyver han alt over på deg? Vet du hvordan han har vært i tidligere forhold?
hechfost Skrevet 11. februar 2015 #12 Skrevet 11. februar 2015 Sorry at jeg spør, men røyker han hasj, eller inntar andre rusmidler? Du trenger ikke være ærlig ovenfor meg her, det bryr jeg meg ikke noe om, bare vær ærlig med deg selv For rusmisbrukere er akkurat sånn som du sier her, og det tar laaang tid før det blir bedre. Sann mine ord.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #13 Skrevet 11. februar 2015 Du må vokse opp å begynne å ta ansvar for deg selv. Virkelig, TA DEG SAMMEN!! La deg bli behandlet og trakassert på den måten?! Slutt med sytinga, lange teit brev her inne og gro deg et par baller. Jada, hadde det vært gjort ved et knips så... Anonymous poster hash: 6cff5...aaa Det er faktisk akkurat så enkelt (og vanskelig) som det biltyven sier. Du velger å være et offer i dette forholdet. Du skriver "kjære kjæresten min".... men han er ikke kjær i deg, hadde han vært det hadde han ikke behandlet deg som en dritt. Du skriver også at du elsker ham. Det tror jeg egentlig ikke, du elsker den du ønsker at han skal være, den du trodde han var, eller kanskje den han greier å være i små øyeblikk når han føler at han har kontrollert deg 100 % og er "fornøyd med deg". Du velger å bli i et forhold som ødelegger deg totalt, og du skylder på "kjærlighet". Det du beskriver er ikke en gang i nærheten av kjærlighet. Det du beskriver er sykelig adferd fra hans side, kontrollerende og manipulerende. Vil du ha et godt liv så har du ikke noe valg - du må komme deg unna, og bryte ALL kontakt med ham. Du har ikke noen kjæreste pr. i dag, du har en syk, syk mann som ønsker å ødelegge deg. Hans "usikkerhet" er ingen unnskyldning for at han skal kunne ødelegge deg. Han kommer ikke til å endre seg. Så kom deg bort. Du kan om du vil! Er du redd så kontakter du politi og/eller krisesenter. Har dere barn i dette forferdelige "forholdet"? Hvis ikke så er det jo enklere. Og har du barn så skylder du barna å komme deg unna en person som ødelegger deg og som gir et utrygt hjem! Anonymous poster hash: d208c...8e7
Gjest Antarctica Skrevet 11. februar 2015 #14 Skrevet 11. februar 2015 Han er sjuk. Flytt, før du også blir det.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #15 Skrevet 11. februar 2015 Er du sammen med en psykopat? Anbefaler deg og flyttar fra han før du har kastet bort mange år av ditt liv og sitter igjen ned intet annet enn knust selvtillit. Vært der selv og kjenner igjen personligheten du beskriver. Flytt, lover deg at du får det bedre med deg selv! Anonymous poster hash: 005da...5b3
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #16 Skrevet 11. februar 2015 Du må vokse opp å begynne å ta ansvar for deg selv. Virkelig, TA DEG SAMMEN!! La deg bli behandlet og trakassert på den måten?! Slutt med sytinga, lange teit brev her inne og gro deg et par baller. "Gro deg et par baller!"...?? -Makan til kvinnediskriminerende uttrykk!! Anonymous poster hash: 2ad9f...720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå