Gå til innhold

sier barnefar mye fint om/til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler ikke barnefar sier noe fint om/til baby. Forventer at han kan si "så søt" eller "så fin du er", "du er god" osv. Men det gjør han aldri. Ikke om jeg sender bilde av baby når han er på jobb heller. Da får jeg bare bilde tilbake av hva han driver med. Hvordan er fedrene der? Kjenner jeg synes det er litt vondt å aldri høre noe positivt om baby fra hans side. Mange andre sier jo mye fint om babyen:-)

Anonymous poster hash: 2b54b...17f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har BF vært helt tussete fra første dag, ingen tvil om at han synes jentene sine (han har ei fra før + mitt særkulls) er de fineste i hele verden :) Vi bor ikke sammen lenger, men jeg vet at han fortsatt sier fine ting til dem. Minste sa sist hun var på do "jeg har en søt liten stump", ganske sikker på at det er pappaen hun har det i fra :ler:  Det høres kanskje ikke helt bra ut for utenforstående, men ettersom hun er noe kraftigere bygget (absolutt ikke tykk, bare grovere benbygning med litt mer kjøtt på) enn min eldste, som er type sylslank, synes jeg faktisk det er bra han innprenter yngste at hun er kjempefin, ser på det som forebyggende. Husker selv at min lillesøster i en liten preriode uttrykte misunnelse over at jeg var så tynn (forskjellige mødre), hun var litt kraftigere da hun vokste opp (nå er hun slank). Hvor stor er babyen da? Kanskje han ikke ser poenget før hun forstår hva han sier?

Anonymous poster hash: 5cc8b...f8d
Skrevet

Her er bf helt hekta. Går i godjenta, prinsessa og verdens fineste hele tiden.

Han bærer og koser og er virkelig en superpappa. Blir enda mer glad i han når jeg ser han slik.

Anonymous poster hash: bebdc...251

Skrevet

Jøss. Det har jeg egentlig aldri tenkt over. Jeg tror knapt min mann sa noe om babyen på den måten, men han har vært og er en helt fantastisk far. I praksis var det han som stelte og matet barnet de ukene vi lå på sykehus (jeg var sengeliggende) og i tiden etterpå var det han som våknet av et minste lille kny, har tatt all nattevåk, har kjempetålmodighet ved lek osv. Det er han som er mest "hønemor".

Det er ikke alle det faller naturlig for å si hva de føler, særlig ikke menn. De viser det lettere gjennom handling. OG det sies at handling teller mer enn tusen ord

Anonymous poster hash: 2b732...27b
Skrevet

babyen min er ikke født enda. men mannen snakker med magen, klapper på den å sier han gleder seg til h*n kommer ut :D

Anonymous poster hash: 86913...6d9
Gjest Antarctica
Skrevet

Tror du må la ham utvikle relasjonen på sin egen måte, og ikke ha dine egne følelser og din egen stil som eneste rette "mal" på hvordan en annen skal være forelder.

Skrevet

Mannen har vært helt ok sånn. Men selv var jeg ikke så veldig verbal med første ungen. Jeg så ikke poenget med å synge og dulle med denne bylten som uansett bare viste minimalt med interesse. Men det kom seg etter hvert som han ble større og jeg så at det var gøy. Men med nr. 2 har jeg dulla og sunget mye mer 😊

Anonymous poster hash: 639e6...846

Skrevet

Enig med Pashla. Det er mange måter å være en god far på. Du har ikke fasiten.

Anonymous poster hash: 27277...437

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...