Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Sånn med unntak av fettsuging, er det noe som faktisk kan hjelpe litt? Eller for å presisere litt mer, er det noen som har forsøkt noen metoder med et godt resultat? Jeg er ikke ute etter "nei, det er umulig å punktslanke"-svarene, men høre om det er noen som har opplevd en forbedring i det minste etter en eller annen form for tiltak eller behandling. Jeg drikker nesten bare vann, trener mye og er normalvektig, men cellulittene og ridebukselårene blir jeg likevel ikke kvitt. Anonymous poster hash: 7f36a...2dd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Hva er ridebukselår? Anonymous poster hash: 59e74...ef8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Hva er ridebukselår? Anonymous poster hash: 59e74...ef8 https://www.google.no/search?q=ridebuksel%C3%A5r&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gT_bVLDKHOHVygOj0IHYDQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_ Altså at det svinger utover øverst på lårene. Mine er ikke så store, men plagsomme nok for meg likevel. HI Anonymous poster hash: 7f36a...2dd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Hva er ridebukselår? Anonymous poster hash: 59e74...ef8 https://www.google.no/search?q=ridebuksel%C3%A5r&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gT_bVLDKHOHVygOj0IHYDQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_ Altså at det svinger utover øverst på lårene. Mine er ikke så store, men plagsomme nok for meg likevel. HI Anonymous poster hash: 7f36a...2dd Okei, ja har hørt uttrykket før men ikke visst helt hva det var. Jeg har også det, tror de aller fleste med et par kilo ekstra har det? Jogging skal visstnok være veldig effektivt. Og squats (knebøy). Anonymous poster hash: 59e74...ef8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Hva er ridebukselår? Anonymous poster hash: 59e74...ef8 https://www.google.no/search?q=ridebuksel%C3%A5r&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gT_bVLDKHOHVygOj0IHYDQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_ Altså at det svinger utover øverst på lårene. Mine er ikke så store, men plagsomme nok for meg likevel. HI Anonymous poster hash: 7f36a...2dd Okei, ja har hørt uttrykket før men ikke visst helt hva det var. Jeg har også det, tror de aller fleste med et par kilo ekstra har det? Jogging skal visstnok være veldig effektivt. Og squats (knebøy). Anonymous poster hash: 59e74...ef8 Jeg både jogger og tar knebøy, og jeg har heller ikke noen kilo for mye egentlig (173 cm høy og 66 kg, mye muskler). HI Anonymous poster hash: 7f36a...2dd
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Kvinner med ridebukselår skal ofte ikke jogge - http://fitnessbloggen.no/burde-kvinner-lope/ . Jeg har også ridebukselår, men jeg er normalslank, om enn utrent... Har derimot alltid hatt lårene, siden tidlige ungdomsår, og da var jeg godt trent med både dans, håndball og svømming. Har ingen tips da, så følger med her, jeg. Anonymous poster hash: aad2a...5f4
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Jeg fikk slike lår i ungdommen mens jeg var aktiv innen idrett. Hjalp overhodet ikke å trene. Måtte slutte å trene(fotball/håndball) da det ble vondt å jogge. Seriøst! Og har alltid vært slank/tynn, aldri overvektig. ( 170 cm 56-58 kg) Kremer virker ikke, laser virket ikke på meg. Fettsuging virker Anonymous poster hash: ae1ea...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå