Gå til innhold

Cellulitter og ridebukselår...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn med unntak av fettsuging, er det noe som faktisk kan hjelpe litt? Eller for å presisere litt mer, er det noen som har forsøkt noen metoder med et godt resultat? Jeg er ikke ute etter "nei, det er umulig å punktslanke"-svarene, men høre om det er noen som har opplevd en forbedring i det minste etter en eller annen form for tiltak eller behandling.

 

Jeg drikker nesten bare vann, trener mye og er normalvektig, men cellulittene og ridebukselårene blir jeg likevel ikke kvitt.



Anonymous poster hash: 7f36a...2dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er ridebukselår?

 

Anonymous poster hash: 59e74...ef8

Skrevet

 

 

Hva er ridebukselår?

 

Anonymous poster hash: 59e74...ef8

https://www.google.no/search?q=ridebuksel%C3%A5r&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gT_bVLDKHOHVygOj0IHYDQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_

 

Altså at det svinger utover øverst på lårene. Mine er ikke så store, men plagsomme nok for meg likevel.

HI

 

Anonymous poster hash: 7f36a...2dd

Okei, ja har hørt uttrykket før men ikke visst helt hva det var. Jeg har også det, tror de aller fleste med et par kilo ekstra har det? Jogging skal visstnok være veldig effektivt. Og squats (knebøy).

 

Anonymous poster hash: 59e74...ef8

Skrevet

 

 

Hva er ridebukselår?

 

Anonymous poster hash: 59e74...ef8

https://www.google.no/search?q=ridebuksel%C3%A5r&biw=1366&bih=643&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=gT_bVLDKHOHVygOj0IHYDQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_

 

Altså at det svinger utover øverst på lårene. Mine er ikke så store, men plagsomme nok for meg likevel.

HI

 

Anonymous poster hash: 7f36a...2dd

Okei, ja har hørt uttrykket før men ikke visst helt hva det var. Jeg har også det, tror de aller fleste med et par kilo ekstra har det? Jogging skal visstnok være veldig effektivt. Og squats (knebøy).

 

Anonymous poster hash: 59e74...ef8

 

Jeg både jogger og tar knebøy, og jeg har heller ikke noen kilo for mye egentlig (173 cm høy og 66 kg, mye muskler).

 

HI

 

Anonymous poster hash: 7f36a...2dd

Skrevet

Kvinner med ridebukselår skal ofte ikke jogge - http://fitnessbloggen.no/burde-kvinner-lope/ .

 

Jeg har også ridebukselår, men jeg er normalslank, om enn utrent... Har derimot alltid hatt lårene, siden tidlige ungdomsår, og da var jeg godt trent med både dans, håndball og svømming. 

Har ingen tips da, så følger med her, jeg.



Anonymous poster hash: aad2a...5f4
Skrevet

Jeg fikk slike lår i ungdommen mens jeg var aktiv innen idrett. Hjalp overhodet ikke å trene. 

Måtte slutte å trene(fotball/håndball) da det ble vondt å jogge. Seriøst!

Og har alltid vært slank/tynn, aldri overvektig. ( 170 cm 56-58 kg)

 

Kremer virker ikke, laser virket ikke på meg.

Fettsuging virker :)



Anonymous poster hash: ae1ea...f23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...