Gå til innhold

Barnet mitt elsker å bade, men jeg blir alltid forkjøla:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi elsker å bade i svømmehall eller på badeland. Problemet er at jeg fryser omtrent hele tiden mens jeg er der og ender med å bli kraftig forkjøla. Andre som har det på lignende måte?

Anonymous poster hash: e1ec6...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dattera mi elsker å bade i svømmehall eller på badeland. Problemet er at jeg fryser omtrent hele tiden mens jeg er der og ender med å bli kraftig forkjøla. Andre som har det på lignende måte?

Bader du i bikini ? Kanskje du skulle kjøpe en badedrakt og prøve å holde deg mest mulig i vannet?

Anonymous poster hash: e1c70...6ee

Skrevet

Bader du i bikini ? Kanskje du skulle kjøpe en badedrakt og prøve å holde deg mest mulig i vannet?

Anonymous poster hash: e1c70...6ee

Bader i badedrakt og fryser konstant i vannet:-(

Skrevet

Beveg deg mere. Dersom du beveger deg nok, vil du holde varmen. 

Anonymous poster hash: cced6...0fc
Skrevet

Beveg deg mere. Dersom du beveger deg nok, vil du holde varmen.

Anonymous poster hash: cced6...0fc

Det er ikke så lett, når jeg må passe på barnet mitt.

Skrevet

Man blir IKKE forkjøla av å fryse!

Anonymous poster hash: 55532...2c8

Skrevet

Jo, man kan bli forskjøla av å fryse

Anonymous poster hash: 60f7a...6cd

Skrevet

Det er forskjell på svømmehaller. Noen har kaldere, andre varmere vann. Høres ut som der du pleier å gå har litt kald temperatur i vannet. Kan du prøve andre steder?

Skrevet

Jo, man kan bli forskjøla av å fryse

Bare om man allerede brygger på noe.

Anonymous poster hash: c7f5f...b42

Skrevet

Man blir IKKE forkjøla av å fryse!

Anonymous poster hash: 55532...2c8

Jo, det er andre gangen. Så det er ikke tilfeldig.

Skrevet

Men er det andre svømmehaller i nærheten? Jeg og fryser lett, og blir lett forkjølet. Men her har de et varmt basseng hvor barna får være oppi også. Så vi er masse der, så sklir vi litt, og er litt i bølgebassenget.

Skrevet

Er du veldig tynn, HI?

Det kan hjelpe å spise mat med riktig fett på forhånd. Fett og varmende krydder (chili, ingefær, pepper, karri osv.).

I tillegg kan du ha med en termos med varm drikke som du kan få i deg med det samme dere kommer opp av vannet igjen (f.eks. kakao med litt chili i, eller buljong med ekstra pepper i).

Ha en tykk, stor håndduk som du går inntullet i fra garderoben til bassenget og tilbake.

Og så er det som flere sider, du må holde deg i aktivitet. Selv om du passer på barnet ditt så er det masse øvelser du kan gjøre i vannet mens du "står i ro". Du kan trene styrketrening i vannet om du vil. Du trenger ikke kjøpe hjelpemidler, men bruke vannets motstandskraft. Ev. kan du kjøpe håndplater, eller låne slike små flytebrett og bruke som ekstra motstand også.

Det er fullt mulig å holde seg varm om du gjør slike ting.

Hilsen slank frossenpinn ;)

Anonymous poster hash: 95f0e...cc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...