Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Så stiv i trynet! Noe er alvorlig galt når en tenåring føler hun må fylle på med botox,Restylane og silikon! Anonymous poster hash: 612b7...b6f
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Hun sier jo selv hun har slitt med selvbilde. Hun er ekstremt usikker. Men noe ALVORLIG galt er det nok ikke 😉
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Så stiv i trynet! Noe er alvorlig galt når en tenåring føler hun må fylle på med botox,Restylane og silikon! Anonymous poster hash: 612b7...b6f Noe er alvorlig galt når en voksen sitter og hetser en tenåring på nett! Anonymous poster hash: 579ad...e45
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 La jenta være! Synes hun er skjønn jeg, inni og utenpå! Anonymous poster hash: 5e907...914
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 Så stiv i trynet! Noe er alvorlig galt når en tenåring føler hun må fylle på med botox,Restylane og silikon! Anonymous poster hash: 612b7...b6f Noe er alvorlig galt når en voksen sitter og hetser en tenåring på nett!Anonymous poster hash: 579ad...e45 og hvor ser du at jeg hetser henne? Ved å kalle henne stiv i trynet? Jeg har min fulle rett lov til å mene at noe er gale når tenåringer føler de må pumpe i seg både det ene og det andre for å føle at de er god nok! Jenta er sikkert hyggelig hun, jeg kjenner henne ikke, men jeg har lov å mene akkurat hva jeg vil uten at det skal kalles hetsing! Anonymous poster hash: 612b7...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Hun sier selv hun har dårlig selvbilde. Og her sitter du, voksne dama og rakker ned på henne. Du er motbydelig. Anonymous poster hash: 50d30...074 å jada, jeg rakker ned på henne ved å si at hun er stiv i trynet! Seriøst? Anonymous poster hash: 612b7...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 Så stiv i trynet! Noe er alvorlig galt når en tenåring føler hun må fylle på med botox,Restylane og silikon! Anonymous poster hash: 612b7...b6f Noe er alvorlig galt når en voksen sitter og hetser en tenåring på nett!Anonymous poster hash: 579ad...e45 og hvor ser du at jeg hetser henne? Ved å kalle henne stiv i trynet? Jeg har min fulle rett lov til å mene at noe er gale når tenåringer føler de må pumpe i seg både det ene og det andre for å føle at de er god nok! Jenta er sikkert hyggelig hun, jeg kjenner henne ikke, men jeg har lov å mene akkurat hva jeg vil uten at det skal kalles hetsing! Anonymous poster hash: 612b7...b6f Du har full rett til å mene hva du vil, og VI har full rett til å mene hva vi vil om det du sier. Du har ikke enerett på meninger skjønner du. Det er ikke sånn verden fungerer. Og tro meg, dette du nå bedriver her er hetsing. At du ikke vil innrømme det får du stå for selv. Anonymous poster hash: a8df5...975
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Ja for de fleste av dere er sikkert jæ....skinnhellige selv tipper jeg! Anonymous poster hash: 612b7...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 Ja for de fleste av dere er sikkert jæ....skinnhellige selv tipper jeg! Anonymous poster hash: 612b7...b6f Jøss! Hva ER problemet ditt i dag?? Jeg anbefaler deg en lang joggetur for å riste av deg dette humøret ditt. Anonymous poster hash: a8df5...975
Luksusdyret Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 Hun sier jo selv hun har slitt med selvbilde. Hun er ekstremt usikker. Men noe ALVORLIG galt er det nok ikke Hjelper heller ikke at kjæresten mener at jenter over 50 kilo ikke kan gå på stranda i bikini.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #12 Skrevet 11. februar 2015 Inne på forumet nå er det en som stiller spørsmål om øyenbrynene til værdamen på tv 2. Ingen sier at hun er motbydelig, eller de som sier at hun ser ut som hun har hatt slag! Er vel like motbydelig det også da! Anonymous poster hash: 612b7...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #13 Skrevet 11. februar 2015 Så stiv i trynet! Noe er alvorlig galt når en tenåring føler hun må fylle på med botox,Restylane og silikon! Anonymous poster hash: 612b7...b6f Noe er alvorlig galt når en voksen sitter og hetser en tenåring på nett!Anonymous poster hash: 579ad...e45 og hvor ser du at jeg hetser henne? Ved å kalle henne stiv i trynet? Jeg har min fulle rett lov til å mene at noe er gale når tenåringer føler de må pumpe i seg både det ene og det andre for å føle at de er god nok! Jenta er sikkert hyggelig hun, jeg kjenner henne ikke, men jeg har lov å mene akkurat hva jeg vil uten at det skal kalles hetsing! Anonymous poster hash: 612b7...b6f Du har virkelig ikke skjønt det... Anonymous poster hash: 00aa7...1c6
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #14 Skrevet 11. februar 2015 Så stiv i trynet! Noe er alvorlig galt når en tenåring føler hun må fylle på med botox,Restylane og silikon! Anonymous poster hash: 612b7...b6f Noe er alvorlig galt når en voksen sitter og hetser en tenåring på nett!Anonymous poster hash: 579ad...e45 og hvor ser du at jeg hetser henne? Ved å kalle henne stiv i trynet? Jeg har min fulle rett lov til å mene at noe er gale når tenåringer føler de må pumpe i seg både det ene og det andre for å føle at de er god nok! Jenta er sikkert hyggelig hun, jeg kjenner henne ikke, men jeg har lov å mene akkurat hva jeg vil uten at det skal kalles hetsing!Anonymous poster hash: 612b7...b6f Du har virkelig ikke skjønt det...Anonymous poster hash: 00aa7...1c6 neivel, så har jeg ikke det, synd for motbydelighet meg! Anonymous poster hash: 612b7...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #15 Skrevet 11. februar 2015 Men.... å håne, snakke shit, henge utr Fotballfrue er altså greit?? Anonymous poster hash: ca7e4...3fb
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. februar 2015 #16 Skrevet 11. februar 2015 Hun sier jo selv hun har slitt med selvbilde. Hun er ekstremt usikker. Men noe ALVORLIG galt er det nok ikke Hjelper heller ikke at kjæresten mener at jenter over 50 kilo ikke kan gå på stranda i bikini. Nei, det hjelper nok ikke særlig på 😉
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. februar 2015 #17 Skrevet 11. februar 2015 Alvorlig galt med selvbildet... Må du vri på alt di tullskjor? 😝
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #18 Skrevet 11. februar 2015 Men for å sette en strek for denne teite diskusjonen så legger jeg meg paddeflat og BEKLAGER, virkelig beklager at mange av dere ble støtt av at jeg kalte Sophie stiv i trynet. Beklager at jeg (ifølge dere) hengte henne ut og ytret min mening. Det skal ikke gjenta seg! Anonymous poster hash: 612b7...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #19 Skrevet 11. februar 2015 Men for å sette en strek for denne teite diskusjonen så legger jeg meg paddeflat og BEKLAGER, virkelig beklager at mange av dere ble støtt av at jeg kalte Sophie stiv i trynet. Beklager at jeg (ifølge dere) hengte henne ut og ytret min mening. Det skal ikke gjenta seg! Anonymous poster hash: 612b7...b6f Veldig bra at du tar lærdom av feilene dine! Voksent gjort. Anonymous poster hash: 73809...6c8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #20 Skrevet 11. februar 2015 Men for å sette en strek for denne teite diskusjonen så legger jeg meg paddeflat og BEKLAGER, virkelig beklager at mange av dere ble støtt av at jeg kalte Sophie stiv i trynet. Beklager at jeg (ifølge dere) hengte henne ut og ytret min mening. Det skal ikke gjenta seg! Anonymous poster hash: 612b7...b6f Flott med en 'beklagelse' som overhodet ikke er en beklagelse også. Det synes jeg man kan spare seg faktisk. Det er sånn kjip 'martyr'-holdning som ikke er veldig sjarmerende. Anonymous poster hash: a8df5...975
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #21 Skrevet 11. februar 2015 Oki. Nå er jeg både dum OG motbydelig, det eskalerer jo dette her! Hvem var det som hetset sa dere?? Jeg har sagt at jeg baklager uttalelsen, det var tydeligvis ikke bra nok det heller, og jeg får fortsatt høre det. Jeg har sagt beklager og så er det opp til dere om dere godtar det eller ikke, men å fortsette å rakke ned på meg er bare lavmål! Hi Anonymous poster hash: 612b7...b6f
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. februar 2015 #22 Skrevet 11. februar 2015 Herregud da folkens! Snakk om å legge noen på hoggestabelen! Dere har tydeligvis lav terskel for å synes noen er motbydelig. Hovedinnlegget var ikke SÅ ille.. Og det kan hende hun svarte krasst tilbake.. Men motbydelig? Rister på hodet.. Flere som bør kikke seg i speilet her mener jeg 😉
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #23 Skrevet 11. februar 2015 Herregud da folkens! Snakk om å legge noen på hoggestabelen! Dere har tydeligvis lav terskel for å synes noen er motbydelig. Hovedinnlegget var ikke SÅ ille.. Og det kan hende hun svarte krasst tilbake.. Men motbydelig? Rister på hodet.. Flere som bør kikke seg i speilet her mener jeg takk for det HeltLykkelig som jeg har prøvd å få fram, men tydeligvis på en dårlig måte det også, er at jeg beklager uttalelsene mine, uten at det også var bra nok. Det var ikke fint gjort av meg å opprette innlegget, men som jeg har skrevet tidligere så var det i utgangspunktet et "rister på hode" innlegg om tenåringer som sprøyter inn div saker i kroppen for å føle seg bra nok, og jeg tok sophie som et eksempel da hun var på GMN i morges og så veldig veldig stiv ut i fjeset, ble bare sjokka! Men jeg går i forsvarsposisjon og svarer like frekt tilbake når noen går til angrep og kaller meg dum og motbydelig, istedenfor å være sykelig. Barnslig av meg å reagerer sånn kanskje men gjort er gjort, jeg er ikke den eneste og som du sier, det er mange andre her inne som også burde ta seg en kikk i speilet! Anonymous poster hash: 612b7...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #24 Skrevet 11. februar 2015 Herregud da folkens! Snakk om å legge noen på hoggestabelen! Dere har tydeligvis lav terskel for å synes noen er motbydelig. Hovedinnlegget var ikke SÅ ille.. Og det kan hende hun svarte krasst tilbake.. Men motbydelig? Rister på hodet.. Flere som bør kikke seg i speilet her mener jeg takk for det HeltLykkelig som jeg har prøvd å få fram, men tydeligvis på en dårlig måte det også, er at jeg beklager uttalelsene mine, uten at det også var bra nok. Det var ikke fint gjort av meg å opprette innlegget, men som jeg har skrevet tidligere så var det i utgangspunktet et "rister på hode" innlegg om tenåringer som sprøyter inn div saker i kroppen for å føle seg bra nok, og jeg tok sophie som et eksempel da hun var på GMN i morges og så veldig veldig stiv ut i fjeset, ble bare sjokka! Men jeg går i forsvarsposisjon og svarer like frekt tilbake når noen går til angrep og kaller meg dum og motbydelig, istedenfor å være sykelig. Barnslig av meg å reagerer sånn kanskje men gjort er gjort, jeg er ikke den eneste og som du sier, det er mange andre her inne som også burde ta seg en kikk i speilet!Anonymous poster hash: 612b7...b6f sykelig=saklig Anonymous poster hash: 612b7...b6f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #25 Skrevet 11. februar 2015 Takk annonym over her Anonymous poster hash: 612b7...b6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå