Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Har dere forbrukslån/kredittkort? Hvor mye forbrukslån/kredittgjeld har dere? Anonymous poster hash: 20cfc...222
Elsker livet Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Vi har flere kredittkort. Hvor mye vi skylder varierer fra måned til måned, kommer an på hva vi har brukt kortet til. Har vi f.eks bestilt ferie har vi fort brukt 100000. Men vi betaler hele summen hver måned. Faktura kommer automatisk i nettbanken, må bare inn å justere beløp for å få betalt alt i en omgang.
Tjofsen Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Har kredittkort, men betaler alltid innen fristen. Bruker aldri penger vi ikke har.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Jeg bruker alltid kredittkort når jeg handler på nettet. Skylder gjerne et par tusen hver mnd, men betaler det ned ved hvert forfall. Anonymous poster hash: 0f831...c55
Mandala Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Jeg bruker alltid kredittkort når jeg handler på nettet. Skylder gjerne et par tusen hver mnd, men betaler det ned ved hvert forfall. Anonymous poster hash: 0f831...c55 Den skulle ikke være anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå