Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 I teorien så er jeg ferdig i min permisjon i dag. Arbeidslista for denne uken ble lagt ut forrige uke og jeg stod ikke oppført. Skriver melding og minner på at jeg er glemt og får beskjed om å komme ned en tur. Da var det min feil at jeg var glemt siden jeg ikke hadde vært å sagt fra at permisjonen min snart var over. At jeg var nede og hentet arbeidstøy hos nestsjefen var tydeligvis ikke nok. Så ikke får jeg vakter denne uken eller penger for denne uken. Også spør han om mannen min kan jobbe en ekstra uke på sin jobb, det gikk etter å ha byttet om på hele skiftet. Og ikke nok med det så blir jeg ringt etter i dag hvor de spør om jeg kan komme på jobb?!? Anonymous poster hash: 51dee...f26
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Da hadde jeg sagt nei siden jeg har ansvaret for pass av barn. Har til vanlig høy arbeidsmoral, men her var det de som dreit på leggen... Anonymous poster hash: 072ce...95f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Da hadde jeg sagt nei siden jeg har ansvaret for pass av barn. Har til vanlig høy arbeidsmoral, men her var det de som dreit på leggen... Anonymous poster hash: 072ce...95f Jeg må jo si nei, siden mannen er på jobb (etter min sjef oppfordret til det) og jeg er i "permisjon" Anonymous poster hash: 51dee...f26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå