Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Har en ni åring som er hard rammet. Hun har feber og er til tider kvalm og brekker seg. Bør vi ta en tur til legen ? Anonymous poster hash: 8ba03...792
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Jeg ville tatt en telefon først. Ikke sikkert de vil ha et barn med oppkast og vannkopper inn på legekontoret, men legen kan sikkert gi noen råd over telefonen, evt skrive ut resept på en allergimedisin som skal hjelpe på kløen. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Zyrtec og paracet, eventuelt stikkpiller om han er mye kvalm. Sørg for at han får i seg nok drikke. Bedre å ringe legen en gang for mye. Anonymous poster hash: 64880...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå