Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #1 Skrevet 11. februar 2015 Jeg har hatt skikkelig mensmurringer og menssmerter til og fra siden i går. Nå er det veldig ubehagelig og jeg føler meg kvalm/uvel. Jeg lekker en del, tror det er utflod, men det er ganske mye og helt gjennomsiktig og tynt som vann. Er dette normalt i uke 27? Babyen har også vært roligere det siste døgnet. Anonymous poster hash: 705d9...e71
soleia Skrevet 11. februar 2015 #2 Skrevet 11. februar 2015 Høyres ut som du skal ta kontakt med fødeavdelinga for ein sjekk.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #3 Skrevet 11. februar 2015 Ville absolutt ringt føden Anonymous poster hash: 393a7...4f8
Isola&Lille+julegave Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 Dette kan være tegn på at noe er galt - tidlig vannavgang, at fødselen kan starte, at det er noe galt. Kom deg på sykehuset asap!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Ring føden på vei dit! NÅ! Anonymous poster hash: cb927...4b9
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #6 Skrevet 11. februar 2015 kan ende at babyen bare har snudd seg, synes folk her inne skremmer en del Anonymous poster hash: 5346e...cf0
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Det ble litt mer liv utover natten, men fortsatt roligere enn normalt. Jeg har ringt føden og skal inn på sjekk. Takk til dere som svarte Anonymous poster hash: 705d9...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå