Gå til innhold

Flere som kun har hatt sex med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg har kun mannen min som erfaring. Ble sammen når vi var 18 og d var ikke riktig for meg før der selv om jeg hadde kjærester før.

Nå har vi passert 30 begge to og vi har et Okei sexliv. Det går i bølgedaler.. Sånn er d vel m alle.

Men innimellom er d nesten som om jeg lurer på hvordan d ville vært med andre.. Ja jeg er helt tullerusk!

Anonymous poster hash: e9d00...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her:-) Vi har vært sammen siden vi var 16 år, og er nå i begynnelsen av 30 årene.

Jeg har også lurt på hvordan det hadde vært med en annen, men samtidig føler jeg

at vi er en perfekt match både fysisk og psykisk:-)

Anonymous poster hash: 8f130...45f

Skrevet

Jeg ble sammen med mannen min da jeg var 14 år, nå er jeg 30. Så naturlig nok har jeg bare vært sammen med han. Men vi har det veldig bra og jeg savner ingenting, lurer heller ikke på hvordan det er med andre. Men tror ikke det er unormalt å lure på det altså.

Anonymous poster hash: d437c...f6c
Skrevet

Vi ble sammen da jeg var 19. Var sammen i 25 år. Vært singel i 3 mnd og hatt to på den tiden,glad for flere:)

Anonymous poster hash: 2685a...4f6

Skrevet

Samme her 😊

Anonymous poster hash: 74cf3...097

Skrevet

Venter ennå til jeg blir gift med gubben :)

Anonymous poster hash: a0771...797
Skrevet

Og du veit hvilken side du er inne på eller? 😂😂😂

Anonymous poster hash: 51227...142

Skrevet

Og du veit hvilken side du er inne på eller?

Hva om du heller vokser opp litt og respekterer andre? Alle er heldigvis ikke like.

Skrevet

Og du veit hvilken side du er inne på eller?

Hva om du heller vokser opp litt og respekterer andre? Alle er heldigvis ikke like.

Oi oi oi! Nå var ikke dette noe vondt ment da. Syntes bare det var litt morsomt at noen som ikke har hatt så ennå er inne på en side som tross alt heter Barn i magen...

Skrevet

Ikke her, men ikke så langt i fra. Er med han siden like etter at jeg ble 18 år og er nå 39 år. Kan ikke si at de få erfaringene jeg har hatt før han har gitt meg noe særlig når det gjelder "seksuell kompetanse".

Vi har helt ok sex, ikke helt det store men vi er ikke veldig lidenskapelig av oss. Ville ikke byttet han for hetere sex.

Anonymous poster hash: 55c61...03e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...