Gå til innhold

15 mnd og sover enda ikke natten igjennom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vår tur?! :-(

Jeg er så forferdelig sliten. Hører bare om alle som har babyer som sover "7-7"

Her er det f.eks 19-21 våken 21-01 våken 01-04 våken 05.30 morgen.

Jeg klarer ikke mer! Jeg vil sove en hel natt. Jeg vil sove i fred. Hjelp 😔

Anonymous poster hash: cbc2e...151

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har tre av fire sovet selv natten gjennom fra rett før de fylte fire. Den siste var enklere, og gjorde det fra 2,5. Slitsom tid, men det går over!

Anonymous poster hash: 2e373...b29

Skrevet

Jeg klarer ikke mer! Jeg vil sove en hel natt. Jeg vil sove i fred. Hjelp Anonymous poster hash: cbc2e...151

Hvis det er en liten trøst så er du ikke alene!

Min 19mnd gamle datter sover heller aldri hele natten, våkner ofte og tidlig morgen. Jeg er helt fortvilet! Det eneste som holder meg oppe er helgene der jeg og mannen bytter på å sove lenge, mens den andre sover på en madrass på rommet til jenta.

Hun blir enebarn, det er sikkert! Zzzzz

Anonymous poster hash: 6ace4...927

Skrevet

Vår tredje våkner enda, han er 2 år. Håper det er vår tur snart også. Da han var 1 år våknet han 5-10 ganger per natt :( Det var nesten uutholdelig når jeg skulle på jobb :( Heldigvis har det gått framover :)

Skrevet

Jeg klarer ikke mer! Jeg vil sove en hel natt. Jeg vil sove i fred. Hjelp Anonymous poster hash: cbc2e...151

Hvis det er en liten trøst så er du ikke alene!

Min 19mnd gamle datter sover heller aldri hele natten, våkner ofte og tidlig morgen. Jeg er helt fortvilet! Det eneste som holder meg oppe er helgene der jeg og mannen bytter på å sove lenge, mens den andre sover på en madrass på rommet til jenta.

Hun blir enebarn, det er sikkert! Zzzzz

Anonymous poster hash: 6ace4...927

Det blir ingen flere barn her heller, det er helt sikkert! Jeg tror jeg har fått alvorlige søvnproblemer av dette her. Når han våkner, bruker jeg noen ganger flere timer på å sovne igjen. Fordi jeg har angst for når han vil våkne igjen! Huff 😔

Skrevet

Vår tredje våkner enda, han er 2 år. Håper det er vår tur snart også. Da han var 1 år våknet han 5-10 ganger per natt :( Det var nesten uutholdelig når jeg skulle på jobb :( Heldigvis har det gått framover :)

Det har jo blitt gradvis bedre, men langt ifra bra! Er ikke lenge siden det var 10 ganger per natt her. Nå er det "bare" 3-5 ganger. Vi har til og med i desperasjon prøvd en mild form for gråtekur uten hell 😔

Skrevet

så fælt a, sånn er det og ha barn

Anonymous poster hash: 2df59...c60
Skrevet

Mine er 3 og 5 år og sover fremdeles ikke natten gjennom.

Anonymous poster hash: 212af...986

Skrevet (endret)

Min er 18 mnd. og har nylig begynt å sove gjennom natta. En og Annen natt that is...

Min første sov natta gjennom fra hun var 4 mnd ca, hun var flaskebarn.

Tror mange skryter på seg barn som sover bedre enn det som er realiteten.

Leste innlegget ditt på nytt nå og ser at du har et barn som er våkent i lange perioder. Det har jeg ikke erfaring med annet enn med spebarn. Her synes jeg dere bør skaffe dere noe profesjonell hjelp, både for barnets skyld og deres.... Høres ut som tortur. Dere må være dødsslitne både foreldre og barn.

Endret av Hjertefru
Skrevet

Min er fire, og sover fortsatt ikke gjennom natten.

Jeg er helt utslitt av søvnmangel over så mange år. Men hva skal man gjøre? Må bare holde ut.

Anonymous poster hash: 2e120...60a

Skrevet

Min gutt sov sin første hele natt da han var 15 mnd, det var første natten på eget rom. Etter det har han sovet natten gjennom sånn ca en tredjedel av nettene og ellers våknet 1-3 ganger. Sånn er det fortsatt, 3,5 år nå.

Anonymous poster hash: 921e5...a4a
Skrevet

Her er eldste snuppa snart to år, og sover fremdeles ikke gjennom natta. Hun plages i perioder med tenner, og noen ganger mistenker jeg mareritt eller nattskrekk, da er hun helt hysterisk. Ellers mister hun smokken på gulvet. Våkner uten unntak 1-3 ganger hver eneste natt. Vi har en baby på 3 mnd også, og han sover bedre netter enn storesøster...

Jeg trøster meg med at det blir bedre - forhåpentligvis innen et par år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...