Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Du er ikke feit, men du får fikse på den magen din. Ok, har aldri hatt en tynn mage ( ei heller tykk, men kjærlighetshåndtak) 160lav... 54 kg... En del muskler... To keisersnitt... Verdens laveste selvtillit ang min kropp og da MAGE..... Takk for den!!! Anonymous poster hash: 26f8d...3a8
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 For et nek av en mann!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Ja! Og så prøver han å pakke det litt inn.. Etter han har spydd ut denne eder og gallen... Han vet magen er det jeg hater aller mest... Og nei, jeg er ikke stor, men samtidig en bilring som Igrunn alltid har vært der... Fy så irritert jeg ble.... Tenke før man sier sine stygge meninger Anonymous poster hash: 26f8d...3a8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 "Du er ikke så veldig liten, men du kunne godt ha fikset litt på størrelsen til utstyret ditt..." kunne kanskje vært det mest passende svaret. Idiotkommentar!!! Slike kommentarer ser jeg for meg at kun uintelligente menn kommer med - eller psykopater. Anonymous poster hash: 0bafa...104
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Er det du som har han mannen med den lille kuken og de store ørene? Tror jeg hadde smelt tilbake noe skikkelig sårende! Ikke for å såre, men for å vise han hva han sa! Du har født barna hans! Han burde skamme seg!!!!! Anonymous poster hash: 866d9...d4b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Er det du som har han mannen med den lille kuken og de store ørene? Tror jeg hadde smelt tilbake noe skikkelig sårende! Ikke for å såre, men for å vise han hva han sa! Du har født barna hans! Han burde skamme seg!!!!! Anonymous poster hash: 866d9...d4b Hahahaha nei jeg er ikke hu med mannen med lite utstyr og store ører(?) ! Gått glipp av noe her tror jeg ....! Altså han tenner på kroppen min hele tiden, men han komme ikke over det at magen min står ut ( noe den Igrunn har gjort siden jeg var barn!!) jeg har alltid drømt om flat mage, men sldri hatt.... Og er også derfor jeg sliter med selvtilliten... Derfor klarte jeg ikke akkurat smile sv den kommentaren... Sliter i tillegg med alvorlig magesmerter daglig som gjør at jeg blir oppblåst... Grrr Anonymous poster hash: 26f8d...3a8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Er det du som har han mannen med den lille kuken og de store ørene? Tror jeg hadde smelt tilbake noe skikkelig sårende! Ikke for å såre, men for å vise han hva han sa! Du har født barna hans! Han burde skamme seg!!!!!Anonymous poster hash: 866d9...d4b Hahahaha nei jeg er ikke hu med mannen med lite utstyr og store ører(?) ! Gått glipp av noe her tror jeg ....! Altså han tenner på kroppen min hele tiden, men han komme ikke over det at magen min står ut ( noe den Igrunn har gjort siden jeg var barn!!) jeg har alltid drømt om flat mage, men sldri hatt.... Og er også derfor jeg sliter med selvtilliten... Derfor klarte jeg ikke akkurat smile sv den kommentaren... Sliter i tillegg med alvorlig magesmerter daglig som gjør at jeg blir oppblåst... GrrrAnonymous poster hash: 26f8d...3a8 Smile for en slik kommentar? Det hadde ikke jeg gjort uansett hvor flat mage jeg hadde hatt. Slike ting er faktisk ikke morsom. Anonymous poster hash: aa081...0b5
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #8 Skrevet 10. februar 2015 Cøliaki? Glutenalergi? Melkealgeri? Osv... Etter den kommentaren hadde jeg i allefall fått kukalergi! Anonymous poster hash: 866d9...d4b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #9 Skrevet 10. februar 2015 Cøliaki? Glutenalergi? Melkealgeri? Osv... Etter den kommentaren hadde jeg i allefall fått kukalergi! Anonymous poster hash: 866d9...d4b Vet ikke helt hva som er galt . Får samme symptomer etter mat som allergier osv. Sterke sterke smerter osv. Hatt d i 12 år daglig.. Og da er den irriterende nok hoven, samt at det er ikke lett å skulle slanke den.... Har flotte bein osv da... Men ja jeg fikk litt kukalergi nå for det der var unødvendig .. Min store drøm er å kunne ha flat mage... Han vet jeg ikke kan få så ... Men som han sa: med litt trening går det Anonymous poster hash: 26f8d...3a8
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 Cøliaki? Glutenalergi? Melkealgeri? Osv... Etter den kommentaren hadde jeg i allefall fått kukalergi! Anonymous poster hash: 866d9...d4b Vet ikke helt hva som er galt . Får samme symptomer etter mat som allergier osv. Sterke sterke smerter osv. Hatt d i 12 år daglig.. Og da er den irriterende nok hoven, samt at det er ikke lett å skulle slanke den.... Har flotte bein osv da... Men ja jeg fikk litt kukalergi nå for det der var unødvendig .. Min store drøm er å kunne ha flat mage... Han vet jeg ikke kan få så ... Men som han sa: med litt trening går det Anonymous poster hash: 26f8d...3a8 Du får be han trene kuken litt større. Si den er litt vel tynn... HAHAHAHAHAHA Anonymous poster hash: 866d9...d4b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #12 Skrevet 10. februar 2015 Jaja, han er tjukk i hode, du i magen, hva er best? Mannen min kom med en deilig kommentar her om dagen han også, da jeg satte meg på fanget hans; `Jaså, der kommer den digre uformelige massen ved navn *****` Hyggelig, ikke sant? Anonymous poster hash: fb4e7...1d9
Hønemor30 Skrevet 10. februar 2015 #13 Skrevet 10. februar 2015 Jaja, han er tjukk i hode, du i magen, hva er best? Mannen min kom med en deilig kommentar her om dagen han også, da jeg satte meg på fanget hans; `Jaså, der kommer den digre uformelige massen ved navn *****` Hyggelig, ikke sant? Anonymous poster hash: fb4e7...1d9 Herregud, jeg slutter visst aldri å bli sjokkert her inne. For noen menn! :/
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #14 Skrevet 11. februar 2015 Hva er det som får menn til å si sånne ting til damen da? prøver de bevisst å såre eller? For noen duster!!!! Anonymous poster hash: 7cb40...e47
Lille krøll Skrevet 11. februar 2015 #15 Skrevet 11. februar 2015 Cøliaki? Glutenalergi? Melkealgeri? Osv... Etter den kommentaren hadde jeg i allefall fått kukalergi! Anonymous poster hash: 866d9...d4b Vet ikke helt hva som er galt . Får samme symptomer etter mat som allergier osv. Sterke sterke smerter osv. Hatt d i 12 år daglig.. Og da er den irriterende nok hoven, samt at det er ikke lett å skulle slanke den.... Har flotte bein osv da... Men ja jeg fikk litt kukalergi nå for det der var unødvendig .. Min store drøm er å kunne ha flat mage... Han vet jeg ikke kan få så ... Men som han sa: med litt trening går det Anonymous poster hash: 26f8d...3a8 Google fodmap. Virker for både meg og mannen. Begge har hatt mage som vi ikke funnet ut av skikkelig før.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #16 Skrevet 11. februar 2015 Syntes du skal svare med" jaja magen kan jeg gjøre noe med det er verre med den lille tissen din". 😊 Anonymous poster hash: ac905...2e7
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #17 Skrevet 11. februar 2015 Var selv sammen med en mann som hele tiden påpekte at jeg (som da var 1,69 høy og veide 51 kilo) hadde fett "her og der" og burde slanke meg. Når jeg nå ser på bilder av meg fra den tiden, så ser jeg MAGER ut! Mannen var ute etter å psyke meg ned og holde meg der, for å ha kontroll. Fysj! Hadde spurt hvorfor det var så jævla viktig for ham med denne magen? Anonymous poster hash: 2909e...369
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. februar 2015 #18 Skrevet 11. februar 2015 Er det deg med mannen som som ser sånn smørbukk-tilbakestående ut? Har du snakket med han? Kanskje han ble litt fornærmet og hevner seg 😝 uff.. Nei, unnskyld
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #19 Skrevet 11. februar 2015 Kan du ikke bare si at du trenger noen penger og fritid. For da kan du trene og pleie deg selv, og hvis du ikke kan trene deg til perfekt kropp trenger du mye penger slik at du kan betale en god kirurg Anonymous poster hash: 207f8...27f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #20 Skrevet 11. februar 2015 Sannheten sårer! Ville du heller likt at han løy til deg? Anonymous poster hash: 5da4c...bcf
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #21 Skrevet 11. februar 2015 Sannheten sårer! Ville du heller likt at han løy til deg? Anonymous poster hash: 5da4c...bcf Jeg vet nøyaktig sannheten , men når han vet hvor ekstremt dårlig jeg er pga den, så kunne han heller holdt munn Anonymous poster hash: 26f8d...3a8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #22 Skrevet 11. februar 2015 Er det INGEN som hadde smilt inni seg, og dermed bestilt time til kirurg for konsultasjon for operasjon og tatt med mannen kredittkort? Har også "mine ting" jeg kunne tenkt meg og fikset på. Men vi (?) er enig i at vi bruker ikke penger på kosmetiske operasjoner. Altså, er enig i det, har ikke hjerte til og prioritere lår, mage og pupper fremfor ting vi kan bruke penger på sammen med barna. Men om mannen hadde nevnt et av disse "problemområdene" i samme slengen som "du må gjøre noe med",- så tror jeg at jeg hadde dratt ganske fort gitt Eller evt, om det var vekta han kritiserte. bestilt PT, kort på treningssenter og nærmest pålagt ham og passe barn og organisere deres fritid mens jeg fikk "trent av meg" det han ville (!!!!) jeg skulle bli kvitt Og brukt penger på mat og måltidserstattere mm til hjelp i matveien.. Er man idiot, så får betale for det altså Anonymous poster hash: 90840...18b
Gjest Antarctica Skrevet 11. februar 2015 #23 Skrevet 11. februar 2015 Sannheten sårer! Ville du heller likt at han løy til deg? Anonymous poster hash: 5da4c...bcf Hadde hun veeeeeeldig behov for den infoen? Var den ukjent for henne? Alt hva folk velger å kalle "sannhet" er ikke nødvendigvis et tema for samtale over kaffekoppen, selv om det er sant.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2015 #24 Skrevet 11. februar 2015 Sannheten sårer! Ville du heller likt at han løy til deg? Anonymous poster hash: 5da4c...bcf Du er den onde stesøsteren til mannen hennes, sant? Anonymous poster hash: 0bafa...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå