Gå til innhold

Dagens kommentar fra mannen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ikke feit, men du får fikse på den magen din. Ok, har aldri hatt en tynn mage ( ei heller tykk, men kjærlighetshåndtak) 160lav... 54 kg... En del muskler...

To keisersnitt...

Verdens laveste selvtillit ang min kropp og da MAGE.....

 

Takk for den!!!

 

Anonymous poster hash: 26f8d...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et nek av en mann!

Skrevet

Ja! Og så prøver han å pakke det litt inn.. Etter han har spydd ut denne eder og gallen... Han vet magen er det jeg hater aller mest... Og nei, jeg er ikke stor, men samtidig en bilring som Igrunn alltid har vært der...

 

Fy så irritert jeg ble.... Tenke før man sier sine stygge meninger

 

Anonymous poster hash: 26f8d...3a8

Skrevet

"Du er ikke så veldig liten, men du kunne godt ha fikset litt på størrelsen til utstyret ditt..." kunne kanskje vært det mest passende svaret.

 

Idiotkommentar!!! Slike kommentarer ser jeg for meg at kun uintelligente menn kommer med - eller psykopater.



Anonymous poster hash: 0bafa...104
Skrevet

Er det du som har han mannen med den lille kuken og de store ørene? 

Tror jeg hadde smelt tilbake noe skikkelig sårende! Ikke for å såre, men for å vise han hva han sa! Du har født barna hans! Han burde skamme seg!!!!!



Anonymous poster hash: 866d9...d4b
Skrevet

 

Er det du som har han mannen med den lille kuken og de store ørene?

 

Tror jeg hadde smelt tilbake noe skikkelig sårende! Ikke for å såre, men for å vise han hva han sa! Du har født barna hans! Han burde skamme seg!!!!!

 

Anonymous poster hash: 866d9...d4b

Hahahaha nei jeg er ikke hu med mannen med lite utstyr og store ører(?) ! Gått glipp av noe her tror jeg ....!:)

 

Altså han tenner på kroppen min hele tiden, men han komme ikke over det at magen min står ut ( noe den Igrunn har gjort siden jeg var barn!!) jeg har alltid drømt om flat mage, men sldri hatt.... Og er også derfor jeg sliter med selvtilliten... Derfor klarte jeg ikke akkurat smile sv den kommentaren...

Sliter i tillegg med alvorlig magesmerter daglig som gjør at jeg blir oppblåst... Grrr

 

Anonymous poster hash: 26f8d...3a8

Skrevet

 

Er det du som har han mannen med den lille kuken og de store ørene?

Tror jeg hadde smelt tilbake noe skikkelig sårende! Ikke for å såre, men for å vise han hva han sa! Du har født barna hans! Han burde skamme seg!!!!!Anonymous poster hash: 866d9...d4b

Hahahaha nei jeg er ikke hu med mannen med lite utstyr og store ører(?) ! Gått glipp av noe her tror jeg ....!:)

Altså han tenner på kroppen min hele tiden, men han komme ikke over det at magen min står ut ( noe den Igrunn har gjort siden jeg var barn!!) jeg har alltid drømt om flat mage, men sldri hatt.... Og er også derfor jeg sliter med selvtilliten... Derfor klarte jeg ikke akkurat smile sv den kommentaren...

Sliter i tillegg med alvorlig magesmerter daglig som gjør at jeg blir oppblåst... GrrrAnonymous poster hash: 26f8d...3a8

Smile for en slik kommentar? Det hadde ikke jeg gjort uansett hvor flat mage jeg hadde hatt. Slike ting er faktisk ikke morsom.

 

Anonymous poster hash: aa081...0b5

Skrevet

Cøliaki? Glutenalergi? Melkealgeri? Osv...

 

 

Etter den kommentaren hadde jeg i allefall fått kukalergi!



Anonymous poster hash: 866d9...d4b
Skrevet

 

Cøliaki? Glutenalergi? Melkealgeri? Osv...

 

 

Etter den kommentaren hadde jeg i allefall fått kukalergi!

 

Anonymous poster hash: 866d9...d4b

Vet ikke helt hva som er galt . Får samme symptomer etter mat som allergier osv. Sterke sterke smerter osv. Hatt d i 12 år daglig.. Og da er den irriterende nok hoven, samt at det er ikke lett å skulle slanke den....

Har flotte bein osv da...

Men ja jeg fikk litt kukalergi nå for det der var unødvendig .. Min store drøm er å kunne ha flat mage... Han vet jeg ikke kan få så ...

 

Men som han sa: med litt trening går det

 

Anonymous poster hash: 26f8d...3a8

Skrevet

 

Cøliaki? Glutenalergi? Melkealgeri? Osv...

 

 

Etter den kommentaren hadde jeg i allefall fått kukalergi!

 

Anonymous poster hash: 866d9...d4b

Vet ikke helt hva som er galt . Får samme symptomer etter mat som allergier osv. Sterke sterke smerter osv. Hatt d i 12 år daglig.. Og da er den irriterende nok hoven, samt at det er ikke lett å skulle slanke den....

Har flotte bein osv da...

Men ja jeg fikk litt kukalergi nå for det der var unødvendig .. Min store drøm er å kunne ha flat mage... Han vet jeg ikke kan få så ...

 

Men som han sa: med litt trening går det

 

Anonymous poster hash: 26f8d...3a8

 

Du får be han trene kuken litt større. Si den er litt vel tynn... HAHAHAHAHAHA :D

 

Anonymous poster hash: 866d9...d4b

Skrevet

Jaja, han er tjukk i hode, du i magen, hva er best? 

 

Mannen min kom med en deilig kommentar her om dagen han også, da jeg satte meg på fanget hans; `Jaså, der kommer den digre uformelige massen ved navn *****` Hyggelig, ikke sant? :danse:



Anonymous poster hash: fb4e7...1d9
Skrevet

 

Jaja, han er tjukk i hode, du i magen, hva er best?

 

Mannen min kom med en deilig kommentar her om dagen han også, da jeg satte meg på fanget hans; `Jaså, der kommer den digre uformelige massen ved navn *****` Hyggelig, ikke sant? :danse:

 

Anonymous poster hash: fb4e7...1d9

Herregud, jeg slutter visst aldri å bli sjokkert her inne. For noen menn! :/

Skrevet

Hva er det som får menn til å si sånne ting til damen da? prøver de bevisst å såre eller? For noen duster!!!!

 

Anonymous poster hash: 7cb40...e47

Skrevet

 

 

Cøliaki? Glutenalergi? Melkealgeri? Osv...

 

 

Etter den kommentaren hadde jeg i allefall fått kukalergi!

 

Anonymous poster hash: 866d9...d4b

Vet ikke helt hva som er galt . Får samme symptomer etter mat som allergier osv. Sterke sterke smerter osv. Hatt d i 12 år daglig.. Og da er den irriterende nok hoven, samt at det er ikke lett å skulle slanke den....

Har flotte bein osv da...

Men ja jeg fikk litt kukalergi nå for det der var unødvendig .. Min store drøm er å kunne ha flat mage... Han vet jeg ikke kan få så ...

 

Men som han sa: med litt trening går det

 

Anonymous poster hash: 26f8d...3a8

Google fodmap. Virker for både meg og mannen. Begge har hatt mage som vi ikke funnet ut av skikkelig før.

Skrevet

Syntes du skal svare med" jaja magen kan jeg gjøre noe med det er verre med den lille tissen din". 😊

 

Anonymous poster hash: ac905...2e7

Skrevet

Var selv sammen med en mann som hele tiden påpekte at jeg (som da var 1,69 høy og veide 51 kilo) hadde fett "her og der" og burde slanke meg. Når jeg nå ser på bilder av meg fra den tiden, så ser jeg MAGER ut! Mannen var ute etter å psyke meg ned og holde meg der, for å ha kontroll. Fysj! Hadde spurt hvorfor det var så jævla viktig for ham med denne magen?



Anonymous poster hash: 2909e...369
Skrevet

Er det deg med mannen som som ser sånn smørbukk-tilbakestående ut? Har du snakket med han? Kanskje han ble litt fornærmet og hevner seg 😝 uff.. Nei, unnskyld

Skrevet

Kan du ikke bare si at du trenger noen penger og fritid. For da kan du trene og pleie deg selv, og hvis du ikke kan trene deg til perfekt kropp trenger du mye penger slik at du kan betale en god kirurg ;)



Anonymous poster hash: 207f8...27f
Skrevet

Sannheten sårer!

Ville du heller likt at han løy til deg?

 

Anonymous poster hash: 5da4c...bcf

Skrevet

Sannheten sårer!

Ville du heller likt at han løy til deg?

 

Anonymous poster hash: 5da4c...bcf

Jeg vet nøyaktig sannheten , men når han vet hvor ekstremt dårlig jeg er pga den, så kunne han heller holdt munn

 

Anonymous poster hash: 26f8d...3a8

Skrevet

Er det INGEN som hadde smilt inni seg, og dermed bestilt time til kirurg for konsultasjon for operasjon og tatt med mannen kredittkort?

 

Har også "mine ting" jeg kunne tenkt meg og fikset på. Men vi (?) er enig i at vi bruker ikke penger på kosmetiske operasjoner.  Altså, er enig i det, har ikke hjerte til  og prioritere lår, mage og pupper fremfor ting vi kan bruke penger på sammen med barna. Men om mannen hadde nevnt et av disse "problemområdene" i samme slengen som "du må gjøre noe med",- så tror jeg at jeg hadde dratt ganske fort gitt :)

 

Eller evt, om det var vekta han kritiserte. bestilt PT, kort på treningssenter og nærmest pålagt ham og passe barn og organisere deres fritid mens jeg fikk "trent av meg" det han ville (!!!!) jeg skulle bli kvitt :D Og brukt penger på mat og måltidserstattere mm til hjelp i matveien..

 

Er man idiot, så får betale for det altså :)



Anonymous poster hash: 90840...18b
Gjest Antarctica
Skrevet

Sannheten sårer!

Ville du heller likt at han løy til deg?

 

Anonymous poster hash: 5da4c...bcf

Hadde hun veeeeeeldig behov for den infoen? Var den ukjent for henne?

Alt hva folk velger å kalle "sannhet" er ikke nødvendigvis et tema for samtale over kaffekoppen, selv om det er sant.

Skrevet

Sannheten sårer!

Ville du heller likt at han løy til deg?

 

Anonymous poster hash: 5da4c...bcf

 

Du er den onde stesøsteren til mannen hennes, sant?

 

Anonymous poster hash: 0bafa...104

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...