Gå til innhold

SFO - 2350 Kr mnd. SVIN DYRT !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er deres 4 klassinger på sfo ?

Anonymous poster hash: 56e14...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her koster det 2995... men 4. Klassingen er hjemme da vi har permisjon. ..

Skrevet

Nei.

Eldste sluttet etter 2.klasse

Nest eldste sluttet etter jul i 2.klasse

Tredje går i 2.klasse nå og kommer nok til å gå frem til jul i 3.klasse

Yngste får vi se hvor lenge trenger det.

Her er det ikke en eneste 4.klassing på sfo, de fleste slutter en gang mellom utgangen av 2. og 3.klasse.

Anonymous poster hash: e3bc5...fb5
Skrevet

Her koster det 3095,- Jippi!

Anonymous poster hash: bfc1d...ecb

Skrevet

Synes du en drøy hundrelapp pr dag er dyrt? Du får fradrag på skatten, så reell kostnad pr dag havnet et sted mellom 70-80 kr netto. Om barnet er der en time før skolestart og tre timer etter skoleslutt blir det under 20 kr pr time. Dyrt sa du? Det er billigere å ha barnet på sfo en dag en det koster å parkere bilen din i et parkeringshus en dag.

Anonymous poster hash: 0acde...4c1
Skrevet

Ja, men har opp til 12 timer og betaler 1715 kr og noe moderasjon siden yngste har full sfo plass til 2555 kr.

Skrevet

Her koster det 3000 og noe. Ble nettopp satt opp En hundrelapp.

Har en 4.klassing som bruker sfo ja. Ikke hver dag men vi har uansett full plass for trenger den perioder. Orker ikke regne timer osv siden hun er der så forskjellig.

Anonymous poster hash: b907c...4ca

Gjest Sekretøsa
Skrevet

4klassingen i fjor hadde ikke sfo. Da hadde vi uansett permisjon. 2.klassingen har det, bruker det ca halvannen time hver dag. Er ikke mulig å få redusert til antall timer, kun hele dager. Så ikke mulig å bare ha på ettermiddag, som er vårt behov. Heller ikke mulig å kjøpe plasser i ferien om man ikke har full plass, så da må vi pent betale 3000 kr i mnd for det. Sure penger.

Skrevet

Det er dyrt ja. Her kan vi heldigvis velge i forhold til hvordan vi ønsker å benytte plassen. 😊

Anonymous poster hash: 3701e...d2f

Skrevet

Da er vi heldig her ser jeg, for her betaler vi bare 1500 for full plass. åpner 7 og stenger 17.

Anonymous poster hash: c8fba...49f

Gjest Julia1984
Skrevet

Her er SFO så populært at jeg betaler gjerne det SFO koster

Skrevet

Vår er der 2 timer tre ettermiddager og vi betaler 1790 kr. Kjempe dyrt!

Anonymous poster hash: ae9cf...5d3
Skrevet

Koster ca 2700 i Oslo. Tilbudet på vår skole er så bra at de aller fleste går der ut 4. klasse. De har dansegruopper, sirkusskole, basketball, fotball, forskerfabrikk, sjakk og mange andre tilbud.

Anonymous poster hash: 9559c...989

Skrevet

Skrevet

Hva gjør den SFOen som gjør den så populær? Si gjerne hvor den er også!

Skrevet

Koster ca 2700 i Oslo. Tilbudet på vår skole er så bra at de aller fleste går der ut 4. klasse. De har dansegruopper, sirkusskole, basketball, fotball, forskerfabrikk, sjakk og mange andre tilbud.

Bøler skole?

Skrevet

Betaler 1750,- for full plass

Anonymous poster hash: 40e86...cba

Skrevet

Bøler skole?

Jeg er ikke hi. Men vi har hvertfal tilbud om dette på kringsjå.

Anonymous poster hash: 9337b...27a

Skrevet

Jeg har foreløpig kun en 1. Klassing, men set for meg at jeg må benytte AKS til 4. Klasse. Er alene med ungene og de kan jo ikke være hjemme alene fra kl 2 hver eneste ettermiddag når jeg ikke er hjemme før nærmere halv 5.

Skrevet

SFO er populært her også. 99% av fjerdeklassingene går der.

Har nok med at innholdet er så bra.

Anonymous poster hash: 8bf9d...eb4

Skrevet

Hos oss koster full plass nesten det samme, men tilbudt er såpass bra at 95% av barna fra 1-4 har SFO og alle betaler med glede. Jeg syntes 2800 kr for barnehageplassen var nærmere ran da jeg følte at de ikke så barnet mitt ordentlig.

Anonymous poster hash: 76b0b...d51

Skrevet

Her koster SFO nesten 3200 for full plass, syns det er dyrt med tanke på at barnehageplass koster mindre selv om barnet er der mye lengere. Skolejentena er ca 2 timer på SFO hver dag, mens minsten er i barnehage ca 7-8 timer hver dag, allikevel er SFO flere hundre kr dyrere.

Anonymous poster hash: 64430...a6e

Skrevet

Bøler skole?

Jeg er ikke hi. Men vi har hvertfal tilbud om dette på kringsjå.

Og Østensjø :) Min 4-klassing vil ikke slutte på grunn av alle de morsomme aktivitetene. Det varierer veldig hvor mye hun er der, hun får egentlig gjøre som hun vil når det gjelder det. Hender hun går rett hjem og er alene noen timer også.

Anonymous poster hash: c06e9...945

Skrevet

Her koster SFO nesten 3200 for full plass, syns det er dyrt med tanke på at barnehageplass koster mindre selv om barnet er der mye lengere. Skolejentena er ca 2 timer på SFO hver dag, mens minsten er i barnehage ca 7-8 timer hver dag, allikevel er SFO flere hundre kr dyrere.

Anonymous poster hash: 64430...a6e

barnehageplassen er sponset med ca 10 000 pr mnd fra staten. Sfo har ingen statlig støtte 😉

Skrevet

Syns det er tragisk å måtte betale 2500 for at ungene skal slenge rundt på skolen. Ingen opplegg i det hele tatt. Er ikke voksne med de ut en gang, så 7-åringen har kommet grinende hjem med blåveis flere ganger pga bøller i 4.klassen!

Mat må de ha med selv! Bare tull!

Anonymous poster hash: f7256...ee4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...