Gå til innhold

Shit, tid for hjem nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

De stolene var rett og slett gørrstygge.

Anonymous poster hash: 172ae...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig...Så ut som sammenskrukkete fallskjermer surret rundt stolene.

Anonymous poster hash: d0cb4...9d7
Skrevet

Hehe. Jeg trodde de var innpakningen jeg... hahahaha

Anonymous poster hash: f00e9...45d
Skrevet

Enig, til og med 14-åringen her reagerte på de stygge stolene som ikke passet inn ;)

Anonymous poster hash: f5433...21b
Skrevet

Med en kul blåfarge på veggene i stedet for den fæle brune, og noen stilige stoler hadde det kjøkkenet blir steinfint. Men da hadde det ikke vært nok "design" sikkert.

Men det var mye bedre enn det sorte de gjorde for noen uker siden.... Alt var sort, vegger, benkeplate, skap, alt.., hadde daua og tenkt: her trengs det 2000 liter med maling..

Anonymous poster hash: f07d5...d0c

Skrevet

Jeg synes ofte at tid for hjem ikke gjør det noe fint

Anonymous poster hash: 525ff...caf
Skrevet

Jeg synes ofte at tid for hjem ikke gjør det noe fint Anonymous poster hash: 525ff...caf

Helt enig! Hadde låst døra om de hadde kommet hit...

Anonymous poster hash: c3cb7...70f

Skrevet

Hehe. Jeg trodde de var innpakningen jeg... hahahaha

Anonymous poster hash: f00e9...45d

Da jeg så de lastet stolene ut av lastebilen, tenkte jeg: "så spennende det blir å se hvordan de ser ut uten den beskyttelsesgreia!!" skuffelsen var stor da jeg innså at det var slik de skulle være 😂

Skrevet

Jeg synes ofte at tid for hjem ikke gjør det noe fint Anonymous poster hash: 525ff...caf

Helt enig! Hadde låst døra om de hadde kommet hit...

Med mindre du bor i bergensområdet, er du trygg 😂

Skrevet

Hadde sendt de på dør om de hadde kommet hit.grusomt alt de gjør spør du meg

Skrevet

Nei, huff. Det må jo være HVITT! Visdomsord i snirkleskrift på veggene, litt fattigmannssølv og bling, og gjerne noen skilt eller ihvertfall bokstaver som informerer deg om hvor du er og hvordan du har det.

Anonymous poster hash: 36758...a80
Skrevet

Jeg har ennå mareritt om det ene kjøkkenet de lagde: Rød høyglans innredning med orange vegger. I en ÅPEN KJØKKENLØSNING! Det er noe av det verste jeg har sett. Grøss

Anonymous poster hash: a1a9b...e1a
Skrevet

Har ikke sett så mange program (synes programlederen og noen av håndverkerne oppfører seg helt kunstig og merkelig. Fjollete og liksommorsomt), men enig i at det meste ikke er pent. Har sett et par episoder med uteplasser som ble litt fine.

Anonymous poster hash: c4b60...2ee

Skrevet

I tillegg så betaler de som er deltakere i programmet en sum,mener det er 100 000,- for å få gjort dette! Det er svært sjeldent jeg liker noe av det ferdigstille arbeidet de har gjort, men den peisestuen de gjorde i Harstad var fin :)

Anonymous poster hash: c5ca0...eb1

Skrevet

I tillegg så betaler de som er deltakere i programmet en sum,mener det er 100 000,- for å få gjort dette! Det er svært sjeldent jeg liker noe av det ferdigstille arbeidet de har gjort, men den peisestuen de gjorde i Harstad var fin :)

Hvaaa, betaler de så mye for det. Herregud, det er jo ran

Skrevet

Jeg har ennå mareritt om det ene kjøkkenet de lagde: Rød høyglans innredning med orange vegger. I en ÅPEN KJØKKENLØSNING! Det er noe av det verste jeg har sett. Grøss

Anonymous poster hash: a1a9b...e1a

Var det der spisebordet gynget etter wire fra taket? :legrine:

Anonymous poster hash: 7b21e...3eb

Skrevet

Nei, huff. Det må jo være HVITT! Visdomsord i snirkleskrift på veggene, litt fattigmannssølv og bling, og gjerne noen skilt eller ihvertfall bokstaver som informerer deg om hvor du er og hvordan du har det.

Anonymous poster hash: 36758...a80

Hehe!

Anonymous poster hash: 3c645...956

Skrevet

I tillegg så betaler de som er deltakere i programmet en sum,mener det er 100 000,- for å få gjort dette! Det er svært sjeldent jeg liker noe av det ferdigstille arbeidet de har gjort, men den peisestuen de gjorde i Harstad var fin :)Anonymous poster hash: c5ca0...eb1

Hvaaa, betaler de så mye for det. Herregud, det er jo ran Anonymous poster hash: 525ff...caf
uansett "vinner" deltakerne på det. Det de får gjort og ekspertisen som leies inn koster nok en god del mer skal jeg si deg. Men hadde jeg først spyttet 100 000,- inn, så skulle det vært smashing altså!

Skrevet

Hvaaa, betaler de så mye for det. Herregud, det er jo ran

Jeg måtte Google, og hvis det var det store kjøkkenet med de røde stolene, har de jo ikke betalt i nærheten av de reelle kostnadene. Kjøkken fra Kvanum, dyre hvitevarer (bare ventilatoren i seg selv dekker jo nesten egenandelen). Synes forresten kjøkkenet var veldig fint. Det står at stolene ble slik fordi budsjettet var brukt opp, så de valgte bare å gjøre noe morsomt med billige bruktstoler (og regnet med at de kom til å byttes ut veldig raskt)

Skrevet

Helt enig! Hadde låst døra om de hadde kommet hit...Anonymous poster hash: c3cb7...70f

Med mindre du bor i bergensområdet, er du trygg

Ah, lettelse!

Skrevet

Man velger selv hvor mye penger man vil bruke, og man får all arbeidskraft gratis. Liker du ikke det de gjør, er det jo bare å la være å melde seg på?

Anonymous poster hash: c6183...63b

Skrevet

I tillegg så betaler de som er deltakere i programmet en sum,mener det er 100 000,- for å få gjort dette! Det er svært sjeldent jeg liker noe av det ferdigstille arbeidet de har gjort, men den peisestuen de gjorde i Harstad var fin :)Anonymous poster hash: c5ca0...eb1

Man velger selv hvor mye penger man vil bruke, og man får all arbeidskraft gratis. Liker du ikke det de gjør, er det jo bare å la være å melde seg på?Anonymous poster hash: c6183...63b

vel. Da har de endret det, for da vi sjekket dette for noen år siden så var dette summen som kom opp. Vi meldte oss ikke på nettopp fordi man tar en råsjans på stilen og fargene man ender opp med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...