Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Noen grunn til at jeg ikke kan bruke vanlig dyne i sprinkelseng? Det blir fult, men nå sparket hun (1,5år) av seg og blir kald... Anonymous poster hash: 64bdc...792
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Ungen kan kveles under dyna når den fyller så mye opp i sengen. Det vanlige er at babyer skyver seg nedover i sengen når de sover og ender opp under dyna. Er den mindre er den lettere og blir ikke liggende tett og tung over ungen. Anonymous poster hash: fb675...ff7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Bruk heller en ullpysj. Nøstebarn, joha osv har gode. Anonymous poster hash: fb675...ff7
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Blir altfor fullt med stor dyne i sprinkelseng, sokker og ullpyjamas! Anonymous poster hash: b79bf...756
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Altfor stor kvelningsfare!! Mine unger har ligget i ullheldress/ullsokker hele tiden. Anonymous poster hash: 11cbf...be7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå