Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Hvordan serverer dere de? Anonymous poster hash: e27ca...256
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Krem og syltetøy og melisdryss, enkelt og greit fant en ny oppskrift på hveteboller som har blitt en favoritt, tonnys boller heter den og anbefales virkelig Anonymous poster hash: 776b2...ca7
Marriet Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Luksusboller: hveteboller fylt med en skive marsipan, litt jordbærsyltetøy og pisket krem. Melisdryss på toppen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Her nekter både mann og barn å ha noe inne, så det blir ferske hveteboller med melis på her i huset. Jeg personlig synes boller med kakronfyll er fantastisk godt. Ingen her i huset som er glad i krem, så det har vi ihvertfall ikke i bollene Anonymous poster hash: df389...104
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Takk for svar 😊 Hi Anonymous poster hash: e27ca...256
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Åh, nå savner jeg en tidligere kollegas fastelavenboller. Hun begynte alltid etter lunsj mandag etter fastelaven slik at hun kunne bake helt ferske fastelavensboller til oss til lunsj den dagen. Stoooore, luftige, masse hjemmelaget marsipanmasse og krem inni og melisdryss på toppen. Sukk - aldri smakt noe som ligner på hennes fastelavensboller. Tror jeg må sende henne en melding i helgen! Anonymous poster hash: ae8f9...1b5
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #7 Skrevet 10. februar 2015 Åh, nå savner jeg en tidligere kollegas fastelavenboller. Hun begynte alltid etter lunsj mandag etter fastelaven slik at hun kunne bake helt ferske fastelavensboller til oss til lunsj den dagen. Stoooore, luftige, masse hjemmelaget marsipanmasse og krem inni og melisdryss på toppen. Sukk - aldri smakt noe som ligner på hennes fastelavensboller. Tror jeg må sende henne en melding i helgen! Anonymous poster hash: ae8f9...1b5 Høres ut som svenske semlor? Anonymous poster hash: 7e3f9...049
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #8 Skrevet 10. februar 2015 Hvordan gjør dere når dere fyller de med marsipan? Anonymous poster hash: e27ca...256
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #9 Skrevet 10. februar 2015 Åh, nå savner jeg en tidligere kollegas fastelavenboller. Hun begynte alltid etter lunsj mandag etter fastelaven slik at hun kunne bake helt ferske fastelavensboller til oss til lunsj den dagen. Stoooore, luftige, masse hjemmelaget marsipanmasse og krem inni og melisdryss på toppen. Sukk - aldri smakt noe som ligner på hennes fastelavensboller. Tror jeg må sende henne en melding i helgen! Anonymous poster hash: ae8f9...1b5 Høres ut som svenske semlor? Anonymous poster hash: 7e3f9...049 Helt sikkert - hun er svensk, fantastisk dame Aldri smakt noe som er i nærheten av hennes. Ah.... drømme seg bort til lykkelige dagen-derpå-fastelaven-jobblunsjer Anonymous poster hash: ae8f9...1b5
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. februar 2015 #10 Skrevet 10. februar 2015 Her lager vi boller. Så har vi syltetøy, krem og vaniljekrem i skpler vedsidenav.. Så tar man på det man vil. Og strør melis på 😊
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #11 Skrevet 10. februar 2015 Åh, nå savner jeg en tidligere kollegas fastelavenboller. Hun begynte alltid etter lunsj mandag etter fastelaven slik at hun kunne bake helt ferske fastelavensboller til oss til lunsj den dagen. Stoooore, luftige, masse hjemmelaget marsipanmasse og krem inni og melisdryss på toppen. Sukk - aldri smakt noe som ligner på hennes fastelavensboller. Tror jeg må sende henne en melding i helgen! Anonymous poster hash: ae8f9...1b5 Høres ut som svenske semlor? Anonymous poster hash: 7e3f9...049 Helt sikkert - hun er svensk, fantastisk dame Aldri smakt noe som er i nærheten av hennes. Ah.... drømme seg bort til lykkelige dagen-derpå-fastelaven-jobblunsjer Anonymous poster hash: ae8f9...1b5 Prøv disse, hvis du ikke får tak i oppskriften til din tidligere kollega: http://www.leila.se/leilas-semlor/recept/bakverk/index1,23.htm?id=2853 Veldig gode! Og hvis du får oppskrift av henne må du gjerne dele Anonymous poster hash: 7e3f9...049
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #12 Skrevet 10. februar 2015 Åh, nå savner jeg en tidligere kollegas fastelavenboller. Hun begynte alltid etter lunsj mandag etter fastelaven slik at hun kunne bake helt ferske fastelavensboller til oss til lunsj den dagen. Stoooore, luftige, masse hjemmelaget marsipanmasse og krem inni og melisdryss på toppen. Sukk - aldri smakt noe som ligner på hennes fastelavensboller. Tror jeg må sende henne en melding i helgen! Anonymous poster hash: ae8f9...1b5 Høres ut som svenske semlor? Anonymous poster hash: 7e3f9...049 Helt sikkert - hun er svensk, fantastisk dame Aldri smakt noe som er i nærheten av hennes. Ah.... drømme seg bort til lykkelige dagen-derpå-fastelaven-jobblunsjer Anonymous poster hash: ae8f9...1b5 Åh, nei... nå husker jeg mer og mer av hennes bakverk. Av og til laget hun noe som var en mellomting mellom fudge og sjokoladefondant... i brødformer, og hadde gjerne med to former (vi var ikke mange som jobbet der). Sukk! Anonymous poster hash: ae8f9...1b5
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #13 Skrevet 10. februar 2015 Åh, nå savner jeg en tidligere kollegas fastelavenboller. Hun begynte alltid etter lunsj mandag etter fastelaven slik at hun kunne bake helt ferske fastelavensboller til oss til lunsj den dagen. Stoooore, luftige, masse hjemmelaget marsipanmasse og krem inni og melisdryss på toppen. Sukk - aldri smakt noe som ligner på hennes fastelavensboller. Tror jeg må sende henne en melding i helgen! Anonymous poster hash: ae8f9...1b5 Høres ut som svenske semlor? Anonymous poster hash: 7e3f9...049 Helt sikkert - hun er svensk, fantastisk dame Aldri smakt noe som er i nærheten av hennes. Ah.... drømme seg bort til lykkelige dagen-derpå-fastelaven-jobblunsjer Anonymous poster hash: ae8f9...1b5 Åh, nei... nå husker jeg mer og mer av hennes bakverk. Av og til laget hun noe som var en mellomting mellom fudge og sjokoladefondant... i brødformer, og hadde gjerne med to former (vi var ikke mange som jobbet der). Sukk! Anonymous poster hash: ae8f9...1b5 Høres nydelig ut! Anonymous poster hash: 7e3f9...049
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #14 Skrevet 10. februar 2015 Anonymous poster hash: ae8f9...1b5 Prøv disse, hvis du ikke får tak i oppskriften til din tidligere kollega: http://www.leila.se/leilas-semlor/recept/bakverk/index1,23.htm?id=2853 Veldig gode! Og hvis du får oppskrift av henne må du gjerne dele Anonymous poster hash: 7e3f9...049 Takk!!! Anonymous poster hash: ae8f9...1b5
Marriet Skrevet 10. februar 2015 #15 Skrevet 10. februar 2015 Hvordan gjør dere når dere fyller de med marsipan?Anonymous poster hash: e27ca...256 Jeg skjærer bare skiver med ostehøvel.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #16 Skrevet 10. februar 2015 tonnys boller er de samme som heter Verdens beste boller på Det søte liv. Og de er verdens beste. Litt annen måte å lage deigen, men guuuuud så gode. Anbefales. Anonymous poster hash: 2ab26...b57
bIomstre Skrevet 10. februar 2015 #17 Skrevet 10. februar 2015 Jippi, strax semle dags Jeg har kjøpt inn makronfyll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå