Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Ifølge NAV har jeg krav på å få dekt dagmamma ca 65 prosent. Men må levere inn skjema. Hun jeg har er svart og ikke hvit. Da det egentlig ikke er "lov", kan hun bli tatt for skattefusk om hun skriver under? Anonymous poster hash: c4e11...41f
overlord Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Håper inderlig at man ikke kan få stønad fra NAV for å betale for svart arbeid.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Ja, det kan hun. Anonymous poster hash: 00e19...09b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Få henne til å registrere seg som dagmamma da, så bli det lovelig:) Anonymous poster hash: 6620e...115
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Selvfølgelig kan hun det. Og det er ikke "egentlig ikke lov." Det er ikke lov. Anonymous poster hash: 582a8...e75
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Skrevet 10. februar 2015 Ja da blir hun tatt. Heldigvis. Ikke lov å jobbe svart. Anonymous poster hash: 8e090...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå