Gå til innhold

Dagmamma og alenemor


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge NAV har jeg krav på å få dekt dagmamma ca 65 prosent. Men må levere inn skjema. Hun jeg har er svart og ikke hvit. Da det egentlig ikke er "lov", kan hun bli tatt for skattefusk om hun skriver under?

 

Anonymous poster hash: c4e11...41f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper inderlig at man ikke kan få stønad fra NAV for å betale for svart arbeid.

Skrevet

Ja, det kan hun.

 

Anonymous poster hash: 00e19...09b

Skrevet

Få henne til å registrere seg som dagmamma da, så bli det lovelig:)

 

Anonymous poster hash: 6620e...115

Skrevet

Selvfølgelig kan hun det.

 

Og det er ikke "egentlig ikke lov." Det er ikke lov.



Anonymous poster hash: 582a8...e75
Skrevet

Ja da blir hun tatt. Heldigvis.

Ikke lov å jobbe svart.



Anonymous poster hash: 8e090...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...