Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Skrevet 10. februar 2015 Jeg har de siste mnd hatt ganske uregelmessige blødninger. Kan blø noen dager, så annen hver dag i en uke, så er det stopp før det begynner på igjen etter et par uker. Siste tiden har jeg hatt smerter nederst i magen, helt nederst liksom bak skambenet? Ikke sterke smerter, men sånn at jeg kjenner det godt. Tok en celleprøve for ca 3år siden som viste at jeg hadde forandringer. Glemte å få tatt en ny etter tre mnd. Tok en ny etter fødselen i mai 2014. Denne viste også forandringer. (Dette var med ny lege, så han vet ikke at jeg hadde forandringer før også) Kom på dette etter jeg fikk disse uregelmessige blødningene og vage smertene. Har også pluttselig fått mye blodtrykksfall den siste mnd. Og ja, jeg har bestilt ny legetime nå for å få tatt ny prøve:) men lurte på om disse tingene kunne ha en sammenheng med hverandre? Anonymous poster hash: 8a7eb...42a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Skrevet 10. februar 2015 Noen som vet? Anonymous poster hash: 8a7eb...42a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Selvfølgelig er det ingen her som vet. Skjønner at du er bekymret, men du må faktisk bare vente på den legetimen. Anonymous poster hash: f441d...a15
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 kan jo være jernmangel/anemi? spesielt pga uregelmessig mens og blodtrykksfall. Smertene vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 4e1a0...5af
Gjest Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Overgangsalder? Er mye dette kan være og det beste er å komme seg til legen og ta alle prøver. Vi her inne kan ikke synse og vite når det kommer til alvorlig sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå